[DIVX-player] H.E speelt ook xvid af ?

Pagina: 1
Acties:

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 10:09
Ik zit er over na te denken om een DVD speler aan te schaffen die dus ook DivX kan afspelen.
Naar mijn weten zijn er op dit moment alleen spelers die de DVIX codec aan boord hebben.
Nu vroeg ik me af of het mogelijk was om bij de :
H.E Divx Player ook er voor te zorgen dat hij Xvid afspeelt ?
(fireware update, of iets dergelijkse ?

Hier op GOT is er nog geen Topic over ( inclusief met dit merk Dvd speler )
en op internet is hier ook bar weinig over te vinden.

iemand misschien meer informatie.?

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Nee, voorzover ik weet gaat dat hardwarematig, dus je kan geen extra codecs installeren.

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04-2025
dit zijn normaal gewoon mpeg codecs en dit lukt dus wel :-)
bij mijn philips speler werkt het wel en anders neem je toch gewoon een filmpje mee naar de winkel en laat je het teste :9

• giant2000
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-10-2025
roy2001 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 09:11:
Ik zit er over na te denken om een DVD speler aan te schaffen die dus ook DivX kan afspelen.
Naar mijn weten zijn er op dit moment alleen spelers die de DVIX codec aan boord hebben.
Nu vroeg ik me af of het mogelijk was om bij de :
H.E Divx Player ook er voor te zorgen dat hij Xvid afspeelt ?
(fireware update, of iets dergelijkse ?

Hier op GOT is er nog geen Topic over ( inclusief met dit merk Dvd speler )
en op internet is hier ook bar weinig over te vinden.

iemand misschien meer informatie.?
Firmware heet zoiets en is naar mijn weten niet te installeren/voorhandig omdat deze spelers een RAM geheugen hebben.
Ik heb 2 HE DIVX spelers, de één gekocht deze zomer, speelt moeiteloos alles af (codec 5 waarschijnlijk), de andere, onlangs voor 25 euro de medioamarkt, speelt alleen codec 3 af. Heb tussendoor ook nog een Precision van de Blokker gehad (van hetzelfde fabrikaat als HE) maar die kun je maar beter laten liggen: daarmee gaat alle kijkpleizer verloren door alle storingen.
LET dus op dat de speler codec 5 kan afspelen, koop liever een ander merk, ook die heb je voor beneden 100 euro.

2,00 m. + begane grond