Toon posts:

[XP] IE werkbalken verzetten zich automatisch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem met veel vensters open of veel draadjes tegelijk draaien is dat de werkbalken in IE zichzelf resetten.
Normaal staat bij mij de adresbalk rechtsboven en die verspringt dus naar beneden om maar wat te noemen.
De enige manier om dat weer in orde te krijgen is dat handmatig ff te doen.
Op zich niet zo'n ramp maar ik moet dat vaak dagelijks doen en soms zelfs meer dan eens.
Wordt er een beetje moe van.

De gangbare tweaks als: iedere IE in zijn eigen draad heeft weinig tot geen nut.

Iemand hier die toevallig de perfecte tweak hiervoor weet?

Geen opmerkingen over FF, die gebruik ik al.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
IE is software. We bespreken het op GoT niet in Windows Operating Systems, maar in Software Algemeen. Daarom verplaats ik het topic er even heen :)
Heb je XP Service Pack 2 en de laatste updates geinstalleerd? En heb je de pc goed gescand op virussen en spyware en dergelijke? Misschien plugins in IE die iets kunnen veroorzaken?

ik haal even de smilie uit de topictitel, die worden niet geparsed :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Sorry,
nope SP1 met alles d'r op en d'r aan.
Maar heb het altijd al met windows gehad en dus ook met XP.
Bij XP kun je "maar" een stuk of 30 vensters openen en dan begint dit "werkbalk resetten".

Onder firefox heb ik daar geen problemen mee.
Het lijkt er aan te liggen hoe XP of IE met de resources omgaat.
Wel is het zo dat bij bepaalde resources vretende programma's ik de 30 vensters zeker niet haal.
Te denken valt dan aan tegelijk emule en een zwik pars tegelijk restoren.
Maar het zit 'm er volgens mij echt in hoe XP resources voor IE toebedeeld.

Wellicht een onbekende regtweak of zo die dat kan fixen?

Maar waar is waar, beetje maf ben je wel met 20+ IE vensters tegelijk open.
Ik hoop iig dat IE dat met de laatste update weet te fixen maar aangezien ik er al vanaf 98 ellende van heb is dat ijdele hoop vrees ik.

Wellicht gebeurd het trouwens niet vanaf een 20 of 30+ venster maar gewoon als je op de grens zit en een programma dat al draait steeds meer ram gebruikt :?