dolle boel hiero

K5l ook van de partij \o/
Jij bent echt goed bezigErkens schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:27:
neographikal: vanaf nu is het ook mogelijk om een keuzelijst met activiteiten te maken (net zoals met de locaties)
Zodra dat lijstje is gemaakt kunnen jullie die natuurlijk zelf kiezen daarna via het mooie wachtwoord wat ik jullie heb gestuurd \o/
dan moet ik een nieuw wachtwoord voor je maken, want die dingen sla ik natuurlijk niet opleon1e schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:30:
[...]
Jij bent echt goed bezig. Wil je mij het password nog even op de e-mail zetten?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
je kan ook "blanco" kiezen, juist daarop had ik nog zo mijn best op gedaanmomania schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:46:
* momania is misschien ook nog wel van de partij
Ik ga me alleen niet inschrijven op data, ik zie tegen die tijd wel als jullie eruit zijn of ik dan kan.
Heb nog wel wat telefoonummers van jullie, dus dat komt wel goed
dan zal ik dat alsnog even doen hoorErkens schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:48:
[...]
je kan ook "blanco" kiezen, juist daarop had ik nog zo mijn best op gedaan![]()
[ Voor 9% gewijzigd door momania op 18-08-2005 23:53 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 00:00 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Dan motiveer je er gewoon meerMotrax schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:08:
Wat ik me nu al dagen loop af te vragen: massa's vrouwen: maar vervolgens maar drie op de foto
Zo, hehe, dat is er ook weer uit![]()
hell ik ben een verkoper, moet toch wat met die meeting?Motrax schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:08:
Wat ik me nu al dagen loop af te vragen: massa's vrouwen: maar vervolgens maar drie op de foto
Zo, hehe, dat is er ook weer uit![]()
De noodzaak voor een move naar Windows Operating Systems wordt steeds groterVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:20:
[...]
hell ik ben een verkoper, moet toch wat met die meeting?Mensen beetje voor de gek houden werkt altijd
[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 19-08-2005 00:42 ]
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 00:49 ]
julius wilde binnenkort wel eens in Den Haag zaufen. Misschien moeten we dan tactisch te werk gaanVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:47:
Af jij, geen fora met knopjes bij sfj....
hmm heb nog anderhalve maand om een vrouw op te scharrelen dan, maar of het een goed idee is om haar meteen tussen de nerds neer te zetten?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 00:52 ]
Daar is wat aan te doenVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:52:
Tis vrij simpel eik, de vorige keer dat ik de stoute schoenen aantrok had ik meteen beet. Maar geen mutsen uit Hengelo meer
Beetje ver ook, dat Den Haag
Je was ook spontaan de broodnodige checklist vergetenVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:52:
Tis vrij simpel eik, de vorige keer dat ik de stoute schoenen aantrok had ik meteen beet. Maar geen mutsen uit Hengelo meer
[ Voor 6% gewijzigd door leon1e op 21-08-2005 12:07 ]
Mjah, zo dom was ze niet. Je moet ze gewoon niet flauw laten vallen, dan verliezen mensen wel eens vaker tijdelijk hun ramVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 12:09:
Vrouw? check
Ziet er redelijk uit? check
- aanvalluh
Opleiding? universitair. check
En toch nog dom en mutsig
Dan had je haar meteen kunnen flashen, en was ze je niet kwijtgeraakt bij jullie laatste treinreisVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 12:12:
Mjah of ik had d'r niet op moeten vangen.
cold reboot
mjah, maar de capaciteit was te beperkt voor de features die ik er in wilde flashen. Dat had ongetwijfeld weer tot onverwachte crashes geleid.leon1e schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 12:14:
[...]
Dan had je haar meteen kunnen flashen, en was ze je niet kwijtgeraakt bij jullie laatste treinreis.
Vastlopen deed ze toch al met haar linux kernelVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 12:24:mjah, maar de capaciteit was te beperkt voor de features die ik er in wilde flashen. Dat had ongetwijfeld weer tot onverwachte crashes geleid.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 13:08 ]
Oke, dan ga ik even wat data weghalenVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 12:48:
Knopen doorhakken doen we 1 september wel, er zijn nog een hoop mensen op vakantie nuEerst nog wat inschrijvingen afwachten, ik verwacht er nog wel een paar
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 13:25 ]
hmm dat bugje is er waarschijnlijk ingeslopen bij het maken van de user_edit functieVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:23:
Erkens, bugje gevonden: locatie van iemand veranderen wil nietSowieso is het handiger om daar een dropdownlijstje te gebruiken van de overgebleven mogelijkheden
Des te beter voor je!Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 02:01:
ah gezellig WolfActiviteiten zal ik me na het weekend maar eens over buigen, ik ben echt amper thuis atm. Dat verklaart ook mijn lage postcounts enzo
Lijkt me wel wat. Er zijn zat kroegen in Amsterdam waar ze fatsoenlijk bier schenken als GrolschVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:21:
Op zich, eens een keer een wat minder strak geplande meeting is ook wel leukGewoon zien waar we stranden
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
PICS!!!11Wolfensteijn schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:06:
Ow, voorstel!!
Brouwerij 't IJ. Mijn zusje werkt daar, dus die kunnen we dan leuk even lastig vallen
.
[ Voor 30% gewijzigd door Wolfensteijn op 19-09-2005 11:48 ]
Lekker zijn is een gave :)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 15:27 ]
[ Voor 47% gewijzigd door aReaRe op 07-10-2005 23:35 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Doe dat maar eens evenVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:27:
Oke, schijnbaar is er toch behoefte aan een plannening, maar dan wil ik wel graag weten wat men leuk vindt om te doen. Ik zal eens met sfj gaan babbelen, die is goed bekend in Amsterdam
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Goedzo, dan kan ze me ook niet schoppenlordspacie schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:44:
mmm weet nog niet of ik mee kan
want heb om 8 uur savonds een feest van me werk. en ms ga ik overdag met een meiske de stad in
Ik zou ook me nieuwe scharrel niet gelijk blootstellen aan een stelletje GoT Nerds op een eerste ontmoeting neelordspacie schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:44:
en ms ga ik overdag met een meiske de stad in
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik wil wel reageren en ideeen geven, maar ik had al aangegeven dat ik deze keer er niet bij ben helaasVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:17:
Mja, gelukkig reageren er weer mensen maar ik zou graag wat ideeen horen voor de activiteiten. Het is aankomende zaterdag al he
Overigens valt de respons me ietwat tegen na de massa mailtjes die ik de deur uit heb gestuurd...
[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 11-10-2005 13:58 . Reden: moets, moest, muts ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:45:
Mja maar hoeveel mensen gaan er nog komen? Anders heeft het meer zin om ergens een gezellige minimeeting te plannen dan dit
Ik kom ook niet helaas, maar ben mijn password kwijt voor het gevalletje ^ kun je die nog ergens opvragen of mij anders even op rood zetten?Erkens schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:55:
[...]
[afbeelding]
13 dus![]()
hoewel dat er nooit 13 zullen zijn, er zijn er altijd een paar die op het laast afzeggen, en zelfs die helemaal niet afzeggen.
mmmm Daan wil volgens mij ook niet echt mee meer:Pleon1e schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:02:
[...]
Goedzo, dan kan ze me ook niet schoppen.
Geintje hoor.
11 dus en helaas laat bijna niemand wat van zich horen ondanks mijn email. ZondeErkens schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:11:
Alsof ik iets gemaakt heb waarmee je een password kan resetten
Ik heb je op Nee gezet
Neo: 12 dus
* Erkens aait sfjsanfranjake schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:11:
Ik kan ivm problemen met UWV waardoor ik nog steeds zonder inkomen zit ook niet komen, zie dat ik nog wle in de lijst sta....![]()
![]()
UWV neemt wel wat software van ons afmeteen dit topic even misbruiken: wie werkt er bij het cwi/uwv
komt omdat ik me had afgemeld, sorryVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:50:
11 dus en helaas laat bijna niemand wat van zich horen ondanks mijn email. Zonde
Naar welk email adres heb je het gestuurd lievurdVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:17:
Overigens valt de respons me ietwat tegen na de massa mailtjes die ik de deur uit heb gestuurd...
wellicht het adres wat je hebt opgegeven bij het aanmeldenRiemer schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:09:
[...]
Naar welk email adres heb je het gestuurd lievurd![]()
Ik heb inmiddels mijn mail gelezen, het enige wat nog op chello te lezen was...Erkens schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:24:
[...]
wellicht het adres wat je hebt opgegeven bij het aanmelden
een chello adres zo te zien
[ Voor 78% gewijzigd door aReaRe op 11-10-2005 20:52 ]
Ohjah, ik zou nog een keer haar e-mail adres krijgenlordspacie schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:38:mmmm Daan wil volgens mij ook niet echt mee meer:P
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
voeg me maar toe op msnleon1e schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:56:
[...]
Ohjah, ik zou nog een keer haar e-mail adres krijgen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq