beeld valt uit na overclock 6800le

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:59
nadat ik had mijn 6800le een stukje had overclocked, viel het beeld in spellen en tests (aquamark) uit. ik had maar een stukje overclocked: 325 core 750 memory.

ik weet niet waar dit aan kan liggen, en ik hoop anderen wel

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Dan vind je kaart dat schijnbaar niet zo leuk. Ik zou em maar weer terug zetten of i.i.g een stukje minder. Heb je ook stapsgewijs overgeklokt of heb je em zomaar in 1 keer op die waardes gezet. Als ik jou was zou ik me eerst een beetje in het overklokken gaan verdiepen en dan voorzichtig eraan te beginnen, want alles wat je doet qua overklokken valt buiten de garantie bij deze kaart.

De ene kaart klokt anders over dan de andere en je moet er ook een beetje geluk bij hebben. Er zijn ook tools waarmee je een veilige overklok kan bereiken, door het programma zelf uit te laten zoeken hoever de kaart kan gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door KneppaH op 13-08-2005 00:37 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Verwijderd

Ja lijkt me duidelijk, standaard houden dan. Ik heb wel eens een kaart gehad die ik moest terug klokken om normaal te kunnen draaien (in 3d applicaties dan). Wat ik hiermee wil zeggen, een goede overclock is niet vanzelfsprekend!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 00:43 ]

• JSTPS
maar mijn kaart kon een tijdje terug nog 380 core en 900 memory aan.
dat is opeens verandert:S

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Voeding te zwak?

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• JSTPS
mijn voeding is een antec 480 watt truepower

ik geloof niet dat die tot de zwakkere behoort, (if you know what i mean) ;)

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Misschien heeft je kaart die snelheden van een tijdje terug toch niet leuk gevonden en er toch schade van opgelopen. Je kan dan van geluk spreken dat je kaart het op normale snelheden dan nog prima doet.

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

• JSTPS
zou het niet zo kunnen zijn dat een connector los zit? (of hoe dat ook heet). want daar had ik laatst iets over gelezen

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tsja... dan zal 1 van de componenten in je computer het wel niet leuk vinden om overclocked te worden :) gezien de symptomen je vid. kaart, zet je overklock een aantal stappen terug en probeer het opnieuw :) Verder is er in de FAQ van DOC ook het een en ander over dit soort problemen te vinden :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.