Ik heb een klein vraagje over het gebruik van static. Mijn idee is dat op het moment dat je een statische klassevariabele voor de eerste keer aanroept, deze wordt geinitialiseerd en in het geheugen geplaatst. Bij latere aanroepen wordt dit gebruikt( jaja als het een object is waarvan de waarden veranderen zal er wel meer gebeuren, maar de referentie blijft hetzelfde).
Nou is mijn vraag
Blijft deze de hele tijd in het geheugen zitten, dus bij grote objecten nemen deze veel plaats in. Of wordt deze verwijderd op het moment dat er geen referentie meer naar zijn en later weer opnieuw aangemaakt. Wat zou betekenen dat als je in de contructor van die klasse bijvoorbeeld een Math.random() aanroept deze niet hetzelfde is.
Nou is mijn vraag
Blijft deze de hele tijd in het geheugen zitten, dus bij grote objecten nemen deze veel plaats in. Of wordt deze verwijderd op het moment dat er geen referentie meer naar zijn en later weer opnieuw aangemaakt. Wat zou betekenen dat als je in de contructor van die klasse bijvoorbeeld een Math.random() aanroept deze niet hetzelfde is.