hoi ik heb een probleem met kerio personal firewall.het probleem is als ik een snelheid test doet bij www.speedtest.nl zonder dat de firewall aan staat dan haal ik 340kb en doe ik de firewall aan dan haal ik maar 90kb dit heb ik ook met een testbin http://www.pcextreme.nl/files/100mb.bin
Het lijkt erop dat de firewall je netwerkverkeer over poort 80 blokt. Controleer eens in de settings of je niet iets vindt waar dit voor kan zorgen. 
offtopic:
Ik pas je topictitel overigens nog iets aan, 'kerio probleem' zegt weinig over het probleem, behalve dat het er is en welk programma het betreft.
Daarnaast, zou je misschien je bericht willen editten als je binnen 24 uur sinds je eigen laatste reply iets toe te voegen hebt? Het staat anders zo kickerig. 
Ik pas je topictitel overigens nog iets aan, 'kerio probleem' zegt weinig over het probleem, behalve dat het er is en welk programma het betreft.
Signature
Heb je het dan opgelost? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeltVerwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:41:
ik kan niks vinden in settings.maar sluit maar dit topic.
Hoe kan een poort geblokkeerd worden als er nog steeds verkeer over die poort mogelijk is?
Is het een trial software? Volledige licentie, gimme some info
Vreet de firewall niet zoveel geheugen dat ie een swapfile maakt en dat de swapfile met 90kb/s op de harddisk geschreven word?
Vreet de firewall niet zoveel geheugen dat ie een swapfile maakt en dat de swapfile met 90kb/s op de harddisk geschreven word?
[ Voor 39% gewijzigd door RedHat op 13-08-2005 17:34 ]
het is trial software.geheugen is total 25mb. pc gebruik 35% tijdens het downloaden,ik begrijp er niks van mijn pc is 1000% virus en spyware vrij ook geen rootkit te vinden.RedHat schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:33:
Hoe kan een poort geblokkeerd worden als er nog steeds verkeer over die poort mogelijk is?
oke ik krijg net een email van kerio.nl
Er zijn inmiddels meerdere klachten hierover. Wij zullen proberen het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
--
Met vriendelijke groet,
Stef Korporaal
BIT BV
dus deze tropic kan op slot.
Er zijn inmiddels meerdere klachten hierover. Wij zullen proberen het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
--
Met vriendelijke groet,
Stef Korporaal
BIT BV
dus deze tropic kan op slot.
offtopic:
Dank voor de update. Topic hoeft volgens mij niet op slot maar zakt nu vanzelf wel weg
Dank voor de update. Topic hoeft volgens mij niet op slot maar zakt nu vanzelf wel weg
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1