Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[mp3]Heeft iemand " iPod Updater 2004-08-06" nog?

Pagina: 1
Acties:

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben op zoek naar de " iPod Updater 2004-08-06" daar zit nl. software versie 2.2 voor de 3e generatie ipods in. Ik geloof dat mijn ipod het daar toch beter op deed. Ik zoek de windows versie. Ik heb op de gebruikelijke plaatsen gezocht, maar word elke keer verwezen naar de apple website en moet ik de meest recente versie d/loaden, die wil ik juist niet hebben.

Background: ipod heeft het een tijdje slecht gedaan. Crashte vaak, vooral als ik tracks skip en als ik de backlight gebruik. De updater van 2004-08-06, met software versie 2.2 heeft dat verholpen, maar mijn upgrade naar versie 2.3 heeft de problemen weer doen optreden.

Als iemand deze versie nog heeft, laat dat ajb hier weten. mvg JJ.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt me handig als je dit meldt bij Apple, heb je dat al gedaan? Hebben die er niet gewoon een oplossing voor? Wat gebeurt er precies bij die crashes?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Joe Presto
  • Niet online
De crashes gebeuren nu elke keer dat ik de ipod gebruik, zelfs al is die vol opgeladen gebeurt het al binnen een half uur. Hij crasht over het algemeen als ik een aantal tracks skip, of als ik de backlight gebruik. Opeens gaat het scherm uit, en stopt de harde schijf. Als ik hem weer opstart, dan laat hij de apple logo zien en kom ik weer in het eerste menu. Meestal geeft die dan aan dat er geen 'juice' meer is(ik weet dat de batterij-meter echt niet nauwkeurig is). Als ik meteen weer wat wil afspelen crasht die meteen weer, als ik ff wacht, dan doet die het weer todat ik weer tracks skip of b/l gebruik. Soms als die is gecrasht, dan gaat hij weer terug naar factory settings, en moet ik taal kizen, clicker uitzetten etc. Ik heb de ipod al volledig gerestored, maar dat heeft ook niets opgeleverd. Hij is nu 1,5 jaar oud, vrij vaak gebruikt, maar altijd goed opgeladen geweest.

Ik zal Apple proberen te bereiken en door googlen, mischien heeft iemand dat bestand nog op i/net staan. Zit ook te denken aan een nieuwe batterij, mischien dat daar het probleem ligt, maar mischien niet, en zit ik weer met een dure batterij waar ik niets aan heb.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Joe Presto schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 01:16:
Ik zal Apple proberen te bereiken en door googlen, mischien heeft iemand dat bestand nog op i/net staan. Zit ook te denken aan een nieuwe batterij, mischien dat daar het probleem ligt, maar mischien niet, en zit ik weer met een dure batterij waar ik niets aan heb.
Misschien eens kijken of iemand bij je in de buurt zo'n ding heeft die je ff kan lenen? :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Joe Presto
  • Niet online
Misschien een goed idee, helaas ken ik niemand met een 3g ipod, laat staan een met nieuwe batt. Ga nu ff checken hoe goed die het doet in de cradle met net adapter. Als die weer crasht ligt het waarschijnlijk niet aan de batterij.

Edit: Nu die in de cradle zit doet die het prima, backlight aan, snel tracks skippen. Ik denk dat het toch aan de batterij ligt. Ga ook maar kijken of ik de batterij op een of ander manier kan doormeten.

[ Voor 35% gewijzigd door Joe Presto op 14-08-2005 01:29 ]