[XP] Zwart scherm na afmelden

Pagina: 1
Acties:

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 15:31
Hallo,
Ik heb een best nieuwe pc met voorgeinstalleerde Windows XP Home Edition en SP2, maar sinds kort krijg ik af en toe na het afmelden een zwart scherm. Dit gebeurt als ik nog een andere gebruiker aan heb staan. Als ik dan gewoon afmeld, komt ie niet terug naar het inlogscherm, maar krijg ik alleen zwart beeld en kan ik helemaal niks meer, geen muis, geen ctrl+alt+delete, helemaal niks. Ik kan hem alleen nog maar resetten.
Ik heb de laatste tijd niks bijzonders gedaan met mijn computer en ik heb hem al gescand met Hitman Pro en AVG Virus Scanner.
Ik heb ook gezocht in het GoT forum, maar daar vond ik geen oplossing (wel iemand met hetzelfde probleem, maar daar had niemand een echte oplossing voor).
Het probleem komt ook voor de Knowledge Base van microsoft:
http://support.microsoft.com/?kbid=328934
Maar daar staat dat het gefixt is in SP2, dus ik snap niet waarom ik het nog wel heb dan.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Alvast bedankt, Barry

Edit: Systeem Specs:
AMD Athlon 64 3500+
1024 MB DDR RAM
Ati Radeon X300 256 MB
Windows XP Home SP2

[ Voor 6% gewijzigd door Barryvdh op 12-08-2005 22:55 ]

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:27
Probeer een systeem herstelpunt terug te zetten?
Misschien dat dat werkt.

Twitch: Phyloni1

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:46
Ik heb het artikel ook even gelezen. Na de tip van het SP2 te installeren wordt gesproken van een hotfix voor het probleem waarvoor je contact met Microsoft moet opnemen. Wellicht helpt dat je verrder.

Ik vind het artikel niet echt uitblinken in helderheid overigens.

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 15:31
Mja, maar het lijkt mij dat die hotfix al opgenomen is in SP2, of zie ik dat nou verkeerd. Zal wel eens een systeemherstelpunt terugzetten, kijken of dat helpt..

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 17:45
Bij mij blijft hij soms heel even op zwart staan, maar komt daarna weer terug. Misschien dat nieuwe videokaart drivers helpen?