Ik heb een probleem met een (bij de ah gekochte) Medion Micromaxx pc. Bij elk spel dat ik probeer te spelen heb ik een totale systeemcrash. Normale functies als word/excel/films (dvd) kijken ect werkt allemaal prima, maar als ik 15/30 seconden in een spel zit blijft ie hangen en moet ik hem een harde restart geven.
De specs van deze pc zijn:
Micromaxx BlackTower
AMD Athlon XP 64 3000+
Intern geheugen 1024 MB DDR RAM (2 module)
Moederbord MSI VIA K8T800, DDR single channel, met 8x AGP, Lan, Firewire on board.
Grafische kaart MSI Geforce FX5700 8x AGP, 256MB DDR-RAM, TV-out, Video in(intern), D-SUB VGA en DVI-I Plug
Harde schijf 160 GB 7200 rpm Seagate Baracuda ST3160021A
Videogeheugen 256 MB DDR-RAM
Aangezien ik het vermoeden had dat het aan de videokaart zou liggen, heb ik de standaard kaart vervangen met een andere kaart (type is mij niet bekent), maar hij bleef hetzelfde probleem hebben.
Mijn vraag is nu: waar kan dit aan liggen??!!?
Ik besef dat dit een behoorlijk vaag probleem is, maar ik hoop op mensen die dit ook hebben meegemaakt met deze type pc's. Alle hulp is welkom!
GoldCard.
De specs van deze pc zijn:
Micromaxx BlackTower
AMD Athlon XP 64 3000+
Intern geheugen 1024 MB DDR RAM (2 module)
Moederbord MSI VIA K8T800, DDR single channel, met 8x AGP, Lan, Firewire on board.
Grafische kaart MSI Geforce FX5700 8x AGP, 256MB DDR-RAM, TV-out, Video in(intern), D-SUB VGA en DVI-I Plug
Harde schijf 160 GB 7200 rpm Seagate Baracuda ST3160021A
Videogeheugen 256 MB DDR-RAM
Aangezien ik het vermoeden had dat het aan de videokaart zou liggen, heb ik de standaard kaart vervangen met een andere kaart (type is mij niet bekent), maar hij bleef hetzelfde probleem hebben.
Mijn vraag is nu: waar kan dit aan liggen??!!?
Ik besef dat dit een behoorlijk vaag probleem is, maar ik hoop op mensen die dit ook hebben meegemaakt met deze type pc's. Alle hulp is welkom!
GoldCard.