Welke kast kan ik het beste nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-01 12:54
Ik ben op zoek naar een nieuwe kast, simpelweg omdat de huidige niet genoeg koelt. Ik wil graag een kast met ventilatoren aan de voorkant en verder moet hij er gewoon simpel strak uit zien. Nou denk je kan je dat niet zelf uitzoeken, jawel maar ik heb totaal geen kennis op het gebied van kasten, ik heb een budget van ongeveer 100 euro, ik heb ook nog een nieuwe voeding nodig. Dus als die bij een kast zit kan het budget we wat hoger.

Hebben jullie wat suggesties voor mij, de kast hoeft geen extreme mogelijkheden hebben, een deurtje maakt mij niet uit. Hij moet simpelweg een goede airflow kunnen hebben.

Dit moet dr in kunnen:
MSI k8n neo platium
Amd 64 3000+ met zalman
6600 gt agp
2 dvd speler/writers
2 harddiscs

Alvast bedankt.

[ Voor 9% gewijzigd door Vini op 12-08-2005 22:42 ]

BF2 stats

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Antec P160, Antec Sonata, Antec Super Lanboy. Alledrie goeie airflow, niet alledrie een voeding, maar wel alledrie kwaliteit :).

Van de Nederlandse prijzen heb ik geen idee dus schiet me niet dood als het meer dan 100 euro is :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

sluit dit soort topics aub...
zijn genoeg reviews te vinden hier op de tweakers site en de rest van het internet ;)

• Vini
mja dat vreesde ik dus al :) maar goed bedankt anyway voor enkele suggesties

BF2 stats

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke kast heb je nu dan?
Je kunt er vanuit gaan dat de meeste kasten op zich wel voldoen. Kijk gewoon naar wat jij mooi vind en kijk of het spul erin past. Kan dat moet je hem gewoon kopen :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Pim
iemand idee voor pc samenstellen...?
http://gathering.tweakers...FILTERS%5D=&select_forum=
:)

Het is niet de bedoeling om op deze manier iets op te merken. Maak dan een TR aan en laat het topic met rust.

ARME AOW’er

Verwijderd

Ik zelf heb hier sinds een paar dagen de Artic Cooling Silentum T2

Hier ben ik zeer tevreden mee dus ik raad hem ook zeker aan! ..

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Chieftec LCX-serie? Erg mooi, ruim voldoende mogelijkheid om fans te monteren, en ruim opgezet. Vaak kun je er binnen je budget ook een goede 360 of 410W voeding bijnemen.

• Vini
Terw_Dan schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:53:
Welke kast heb je nu dan?
Je kunt er vanuit gaan dat de meeste kasten op zich wel voldoen. Kijk gewoon naar wat jij mooi vind en kijk of het spul erin past. Kan dat moet je hem gewoon kopen :)
Ik weet niet hoe de kast heet, naamloos dus. Maar ik kan dus alleen maar een 80mm fan aan de achter kant er inzetten als extra koeling, that's it dus ja ik wil wel wat beters.

BF2 stats

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

"Welk ... moet ik kopen?" is nooit een goede titel of inhoud voor een topic. Dergelijke vragen kun je dmv reviews en ervaringen van anderen beantwoorden, het wiel hoeft niet voor iedere vraag opnieuw uitgevonden te worden :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.