Toon posts:

Geheugen wel werkend op het nieuwe mobo?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ey,

Ik had vele problemen met de standby functie en ik kwam er helemaal niet meer uit. Tot vanochtend...Ik heb m'n geheugen verwisselt met wat geheugen van me ouders. Toen bleek het allemaal weer wel te werken. Conclusie: Nooit meer noname geheugen kopen. Maar goed. Ik ga binnenkort een mobo overnemen van een vriend. De DFI LanParty NForce2 UltraB. Nou vraag ik me af of de standby (icm met het noname geheugen) dan wel op de DFI werkt. Het bord dat ik nu heb, de Asrock K7S8X r3.0 is bekend met geheugenproblemen. Zou de DFI wel om kunnen gaan met me geheugen of moet ik dit vervangen (waar ik eigenlijk niet op zit te wachten...)?

Gr,
Pascal

Verwijderd

Topicstarter
Oww, gsus...waar heb ik dit in gezet...netwerk 8)7 Kan iemand em ff naar het goede forum verplaatsen?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:30

Korakal

Up up up!

Ik zou 'm kunnen verplaatsen (naar Processors, Mobo's & Geheugen), ware het niet dat de topics daar ook aan bepaalde eisen moeten voldoen die je in de PMG FAQ kunt vinden, specifiek in jouw geval bij PMG FAQ

Lees dus eerst dat verhaal eens door, kijk of je er zelf wat van kunt maken en zoniet: open dan volgens die richtlijnen een topic in het juiste forum :Y)

Dit topic is gesloten.