Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

"meld u aan voor gprs'" prepaid probleem

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-11 18:38
Goedendag,

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Heb de verschillende forums al doorzocht, maar om een of andere reden wil het bij mij niet helemaal lukken.

Ik wil met mijn mobiele telefoon een GPRS verbinding opzetten met de laptop middels een bluetooth stick. Mijn telefoon is een Nokia 6021 met Vodafone prepaid.
Ik wil via mijn telefoon een GPRS verbinding opzetten om te internetten op de laptop (handig voor de email en simpel browsen)

Op min laptop heb ik de nokia PC Suite geinstalleerd, en middels die suite zou je ook moeten kunnen internetten. Wanneer ik echter de optie "Verbinding maken met het Internet" aanklik, wordt er een geprobeerd een GPRS verbinding op te zetten, maar even later krijg ik de melding op mijn telefoon "Meld u aan voor GPRS"

Het vreemde is dat als ik op mijn mobiel gebruik maak van GPRS voor "vodafone live", dat dat dan wel werkt. Ik kan dus gebruik maken van GPRS, maar niet via een laptop :S

Ik heb in de verschillende forums al gelezen dat Vodafone en Prepaid zou moeten kunnen, en ter bevestiging heeft vodafone ook tarieven van GPRS ism prepaid op de site staan.
Het kan dus wel, maar het werkt niet.

Iemand tips ideeen of iets in die trand?

Gabriel

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-11 18:38
Probleem opgelost met de volgende regel

+cgdcont=1,"IP","live.vodafone.com","",0,0"

bij geavanceerde modem instellingen

Topic mag gesloten worden