Hope for the best, prepare for the worst...
Doe het zwarte klepje omhoog en hij zou zo los moeten komen
.
Als je al niet weet hoe je em moet verwijderen (wat niet echt moeilijk is).
zou ik voor de plaatsing van t nieuwe blok gewoon ff wat hulp vragen van een vriend vriendin. etc.
Mijn advies zorg gewoon ff dat iemand je helpt en kijk even mee de eerste keer.
t is niet moeilijk maar t zou zo vervelend zijn als je pc stuk gaat.
zou ik voor de plaatsing van t nieuwe blok gewoon ff wat hulp vragen van een vriend vriendin. etc.
Mijn advies zorg gewoon ff dat iemand je helpt en kijk even mee de eerste keer.
t is niet moeilijk maar t zou zo vervelend zijn als je pc stuk gaat.
[ Voor 14% gewijzigd door hoeretoeter op 11-03-2006 01:40 ]
Rechtvaardigheid betekent niet dat we allemaal hetzelfde zijn.
Ik weet wel wat van anderen dingen behalve (K8) heatsink verwijderen. Er is geen enkele handleiding ervoor..alleen hoe je die moet installeren. Kan iem. precies vertellen hoe ik de (K8) heatsink moet verwijderen???
wenneyhanney schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:32:
Ik weet wel wat van anderen dingen behalve (K8) heatsink verwijderen. Er is geen enkele handleiding ervoor..alleen hoe je die moet installeren. Kan iem. precies vertellen hoe ik de (K8) heatsink moet verwijderen???
lord-evil schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:55:
Doe het zwarte klepje omhoog en hij zou zo los moeten komen.
Rail Away!
Gewoon zwarte hendeltje omhoog doen zoals reeds gezegd. Kijk wel even uit dat de processor er niet aan blijft plakken (bijv. door overmatige koelpasta) en meekomt.
Ik heb 10 min CPU gestressed met Prime95 en dan zwarte hendeltje omhoog gedaan. Maar dan krijg ik de heatsink niet los. Moet je eerst met je duim dat rechte clipje naar beneden drukken? (die zit behoorlijk vast) of moet je eerst met een platte schroeven draaier dat linke clipje naar beneden drukken?
zie beide afbeelding:

zie beide afbeelding:
[ Voor 3% gewijzigd door wenneyhanney op 12-08-2005 22:55 ]
Wanneer je dat zwarte hendeltje omhoog hebt gedaan (en de druk er dus vanaf is), eerst ff een aantal keer voorzichtig de koeler een paar graden naar links en rechtsdraaien en op een gegeven moment voorzichtig proberen eruit te trekken (met nog steeds een heel klein beetje draaien)
Update:
Hallo iedereen,
Ik heb eerst Prime95 gedraaid om thermal pad zachter te maken en dan de zwarte klepje omhoog gedaan. Maar de HSF blijft vast te zitten
Hallo iedereen,
Ik heb eerst Prime95 gedraaid om thermal pad zachter te maken en dan de zwarte klepje omhoog gedaan. Maar de HSF blijft vast te zitten
miss kan je met een haardroger een beetje door de koelvinnen heen laten blazen. ik heb mijn cpu ook zo eens moeten verlossen van een opdringerige heatsink
bij mij was de cpu wel mee uit de socket getrokken bij het verwijderen, maar zolang je rechtomhoog trekt en geen pinnetjes buigt heb je bij mijn weten heel weinig kans op schade
bij mij was de cpu wel mee uit de socket getrokken bij het verwijderen, maar zolang je rechtomhoog trekt en geen pinnetjes buigt heb je bij mijn weten heel weinig kans op schade
Pagina: 1