Toon posts:

!!HELP Onevaren persoon zoekt laptop HELP!!

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Help ik zit nu egt met me haren in me hoofd :P
ik ga binnenkort een vervolg opleiding doen.... en ga de ict in.. zlef ben ik ook al een hele tijdbezig met computers.. en ben daar wel an een beetje mee opweg... ik heb zelf me pc in elkaar gezet.. enz enz enz blablabla je kent het wel.. maar qua laptops ben ik nog zeer onervaren.... ik heb een bijbaantje genomen in deze zomer-vakantie en daar kwam 500 euro uit tot nu toe... ik ga zowiezo nog een week werken en misschien dan nog wel een week.. dus dan heb ik iets van een lullige 700 - 800 eurie te besteden.... ik wil een leuke laptop daarvoor kopen die geschikt is voor de volgende punten:

lichte 3d - games... zoals battlefield 1942(als het kan.... is geen must)
op een normale manier kunnen msnnen, internetten e-mailen enz enz..( je weet wel)
me mp3s kunnen luisteren.......
maar vooral dat ik er school werk op kan doen.... website-building.. netwerk-mogelijkheden...
maar vooral dat de batt. op zn minst tussen de 2 en 3 uur mee kan gaan... als hij licht belast word....
zelf lijkt acer mij wel wat omdat die nog het beste in mijn budget passen... maar de verhalen wat ik gehoord heb over de garantie schrikt me wel af...

wie heeft hier ervaring mee en kan mij adviseren... zou het zeer op prijs stellen!! alvast hartelijk bedankt...

greetzz... Rene vos

p.s. sorry voor de typfouten :P:P:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
CSL FAQ

;)

Ps. Van je spelling klopt inderdaad geen hout. Wil je dat mensen de moeite nemen om je tekst te lezen raad ik je aan om wat meer moeite te doen tijdens het schrijven.

[ Voor 64% gewijzigd door Roberto op 12-08-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat je huis in brand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Lees de faq eens door over het maken van een startpost. Let ook eens op de schrijfstijl. Dit is niet te lezen zo. Punten, komma's en hoofdletters zijn niet voor niets uitgevonden hoor.

Wat heb je zelf al ondernomen om tot een goed resultaat te komen? Loop eens een computerwinkel in zou ik zeggen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Neem een Dell die zijn over het algemeen altijd goed en goedkoop. ;)
kijk hier

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 12-08-2005 23:09 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Dit gaat nergens over met zo'n belachelijke topicstart en -titel :)

Lees de FAQ eens door zoals de mensen hierboven al aangeven en probeer het dan eens als je nog een vraag hebt met een normale titel die je probleem omschrijft zonder schreeuwen, en met een topicstart die wel leesbaar is zonder dat we erop moeten concentreren.

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.