Toon posts:

On-board geluidskaart probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een mediom pc van mn vader staan die ff opnieuw geformatteerd moest worden.
Nu heb ik alle stuurprogramma's geinstalleerd alleen heb ik 1 probleem met het geluid,
als ik naar apparaatbeheer ga staat het stuurprogramma voor de on-board geluidskaart gewoon geinstalleerd (ac97) dit is na de installatie van windows gedaan.
nu weet ik vrijwel zeker dat windows het verkeerde stuurprogramma geinstalleerd heeft want wanneer ik naar het config scherm / geluiden en audioapparatuur ga dan is er geen audioapparaat gevonden.

Nu zul je denken: dan installeer je het goede stuurprogramma er toch over heen? heb ik gedaan maar ik blijf hetzelfde probleem houden.
Als ik windows laat zoeken in de map waar het goede stuurprogramma / bestanden staan zegt ie dat er geen beter alternatief is gevonden dat er nu is...

help!!!! wat moet ik nu doen??

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:17

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

De drivers voor je moederbord installeren?
Volledige specs moet je wel posten, want niemand weet natuurlijk wat in 'een mediom pc' zit. Overigens heb ik nog nooit van het merk 'mediom' gehoord, bedoel je Medion misschien?

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Mad Marty schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:49:
De drivers voor je moederbord installeren?
Volledige specs moet je wel posten, want niemand weet natuurlijk wat in 'een mediom pc' zit. Overigens heb ik nog nooit van het merk 'mediom' gehoord, bedoel je Medion misschien?
ja ik bedoel Medion.
Ik heb al de drivers voor mn moederbord geinstalleerd.
het is een MS 7091 mobo
Is er misschien een mogelijkheid om de geluidsdrivers die nu geinstalleerd zijn te verwijderen?

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:47:
Als ik windows laat zoeken in de map waar het goede stuurprogramma / bestanden staan zegt ie dat er geen beter alternatief is gevonden dat er nu is...
Mischien moet je windows niet zelf laten zoeken, maar gewoon handmatig alles selecteren.

Verwijderd

Topicstarter
doeternietoe schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:01:
[...]

Mischien moet je windows niet zelf laten zoeken, maar gewoon handmatig alles selecteren.
al gedaan

Verwijderd

Topicstarter
niemand?
Pagina: 1