There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Er is veel over te vinden, wat heb je zoal geprobeerd? Daar je zo vastberaden bent dat een format de oplossing is, heb je neem ik aan problemen met je hardware al uitgesloten...
Ik ben helemaal niet van plan om een herinstalatie te doensanfranjake schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:32:
Er is veel over te vinden, wat heb je zoal geprobeerd? Daar je zo vastberaden bent dat een format de oplossing is, heb je neem ik aan problemen met je hardware al uitgesloten...
Die heb ik net achter de rug na ee HD crash.
Wat heb ik gedaan. Lees mijn eerste post.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Verwijderd
Je hebt dus:
Gescanned met Norton AV 2005. (laatste definities?)
Niks gevonden in het eventlog. (toepassing en systeem?)
chkdsk/f geeft geen fouten.
Niets geprobeerd tegen adware, bijv .: Microsoft AntiSpyware
Windows update gedraaid?, Recente drivers geïnstalleerd?, Apparaatbeheer gecontroleerd op fouten?
Welke processen draaien er allemaal, staat daar een "rare"tussen,
controleer met msconfig of liever nog met hijackthis, wat er allemaal gestart wordt bij het opstarten van windows.
Gescanned met Norton AV 2005. (laatste definities?)
Niks gevonden in het eventlog. (toepassing en systeem?)
chkdsk/f geeft geen fouten.
Niets geprobeerd tegen adware, bijv .: Microsoft AntiSpyware
Windows update gedraaid?, Recente drivers geïnstalleerd?, Apparaatbeheer gecontroleerd op fouten?
Welke processen draaien er allemaal, staat daar een "rare"tussen,
controleer met msconfig of liever nog met hijackthis, wat er allemaal gestart wordt bij het opstarten van windows.
Staat toch echt als laatste regel in je post :JEV schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:57:
[...]
Ik ben helemaal niet van plan om een herinstalatie te doen
Die heb ik net achter de rug na ee HD crash.
Wat heb ik gedaan. Lees mijn eerste post.
Maar de vraag blijft idd bestaan wat je allemaal al gedaan hebt om er achter te komen wat het is zoals sanfranjake en domst aangevenJEV schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:57:
Wie weet wat ik nog meer kan proberen voor ik aan een her-instalatie begin??
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME