Mijn Inspiron 5150 begon 3 maanden na de garantie uit te vallen als je 'm op een bepaalde plek aanraakt. Ik op fora van meer mensen gelezen dat ze hetzelfde probleem hebben, vaak ook vlak na de garantieperiode. Omdat bij die topics vaak wordt gezegd dat je na 15 maanden nog wettelijke garantie hebt en Dell NIET meewerkt...
wil ik graag weten wie er nog meer zulke problemen heeft gehad met dit model of een andere Dell laptop.
Omdat Dell klachten niet erg veel aandacht lijkt te geven, heb ik op de site van het programma kassa dezelfde vraag gesteld om zoveel mogelijk mensen te verzamelen. En in de hoop dat zij eventueel willen helpen, zodat Dell z'n klanten hopelijk serieus neemt.
De Vara heeft ondertussen besloten het onderwerp uit te zenden, dus als je ook een Dell laptop hebt die na binnen 2 jaar kapot gaat en ze vergoeden het niet kosteloos, meldt je bij mij (zie profiel) of bij Kassa zelf.

Omdat Dell klachten niet erg veel aandacht lijkt te geven, heb ik op de site van het programma kassa dezelfde vraag gesteld om zoveel mogelijk mensen te verzamelen. En in de hoop dat zij eventueel willen helpen, zodat Dell z'n klanten hopelijk serieus neemt.
De Vara heeft ondertussen besloten het onderwerp uit te zenden, dus als je ook een Dell laptop hebt die na binnen 2 jaar kapot gaat en ze vergoeden het niet kosteloos, meldt je bij mij (zie profiel) of bij Kassa zelf.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 22:11 ]