Toon posts:

voodoo2 gevonden, welke aansluiting snelst?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hiephoi

ik heb een 3dfx kaart van zolder gehaald en aangesloten.
Met veel moeite nog ff wat drivers gegoogled. :(

aangezien het nogal een tijdje geleden is, en ik niet erg goede resultaten vind op google,
is het sneller als ik rechtstreeks met 3dfx speel en mn vga rechtstreeks op de voodoo2 kaart aansluit, of is het sneller als ik een lijnte maak van de voodoo naar me onboard video en dan zo pas mn vga op de voodoo aansluit?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:16
Probeer gewoon uit wat sneller is :? Verder is het een beetje in de kristallen bol kijken wbt jouw startpost, aangezien je geen info geeft wat voor onboard video je hebt en wat je wilt testen (bij unreal onder glide krijg je hele andere resultaten dan bij een ander spel onder directx).

Als je een beetje recent moederbord hebt, dan denk ik het 3d gedeelte van je onboard video beter is dan je voodoo2 (behalve in glide geoptimaliseerde spellen waarschijnlijk), maar ook dat moet je gewoon even proberen.

edit:
Ik begrijp je post ook niet helemaal, en beide scenario's sluit je je monitor toch aan de voodoo2 kaart. Je vraagt dus eigenlijk of je moet doorlussen naar je onboard video? Dat moet je volgens mij altijd doen, omdat de voodoo2 kaart helemaal niets met 2d doet (behalve het signaal gewoon doorgeven dat van de andere videokaart afkomt

[ Voor 27% gewijzigd door sewer op 12-08-2005 21:01 ]

Verwijderd

Ik denk dat ze je in dit topic beter kunnen helpen > http://gathering.tweakers..._messages/1019054/0//3dfx

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Helaas zijn de glazen bollen nu al voor onbepaalde tijd in bestelling...

Als we niet weten wat voor VGA je hebt, kunnen we ook niets zinnigs zeggen over of het sneller of trager gaat zijn dan de Voodoo...
Met veel moeite nog ff wat drivers gegoogled. :(
Dan blijkbaar niet slim gezocht, allereerste hit op '3dfx driver' geeft een goede link, hier op GoT geeft een search zelfs als eerste hit een topic met tig driverversies in de (actueel bijgewerkte) topicstart.

Of je gebruikt een of ander hoogst obscuur OS...
maar daar maak je ook al geen melding van

Wat dacht je van zelf alle relevante info op een rijtje te zetten, op zoek te gaan (o.a. naar waar een Voodoo goed in is en wat voor apps je er zelf mee dacht te gebruiken), dan kom je er waarschijnlijk wel uit. Wij kunnen je iig met zo weinig info geen stap verder helpen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.