Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarde van mp3 speler

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn mp3 speler verkopen maar ik heb geen idee wat ik er nog voor kan vragen. Het gaat om een Dyne Tuny 2 van 2 jaar oud. Uit mijn hoofd heb ik daar toen 300 euro voor betaald. Hij is schade en probleem vrij.
Iemand een suggestie?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

Kijk eens naar Het grote "Is dit nog wat waard" topic deel XXIV, 14, :)

Lijkt me een heel interessant topic.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat had ik wel gevonden maar ik dacht dat ik daar alleen welkom was met pc's en onderdelen daarvan

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hooguit €30,- gezien je nieuw tegenwoordig al 512 mb mp3/wma-spelers voor dat soort bedragen ziet, al dan niet met radio en grafisch scherm.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ik zit zelf met het zelfde probleem, ik ben in het bezit van een cowon iaudio cw300 die ik niet meer gebruik sinds upgrade naar een hdd speler, toendertijd 230 euro voor betaald (256mb). De mensen die een mp3 speler willen hebben kijken meestal niet daar de superieure kwaliteit van sommige spelers, alleen naar het geheugen. Dus een 256mb spelertje kan ik nu hoogstens 30 euro voor krijgen. Mensen die wel kijken naar kwaliteit van spelers betalen liever het volledige bedrag om dan dus meteen een state-of-the-art speler in handen te hebben.
Ik zou je aanraden om het apparaat gewoon zelf te houden het komt altijd wel van pas een keer.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je er wel wat meer dan 30 euro voor kunt krijgen, de speler heeft toch wel aardig wat functies die je op zon standaard spelertje niet ziet.
Ik denk zon 50 euro.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit is geen forum voor taxaties van gadgets. Als je wilt weten hoeveel dingen nog waard zijn, kan je kijken op sites als marktplaats en ebay. Houd er ook rekening mee dat de staat van het apparaat en cosmetische beschadigingen de waarde sterk kunnen beïnvloeden. Verder geldt nog steeds: wat de gek er voor geeft.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.