Ik moet/wil een registersleutel via een GPO doorvoeren op Windows 2000 Professional werkstations. Ik heb tot mijn beschikking een Windows 2000 AD, een OU die OU's bevat met zowel de gebruikers als de computers, een Windows XP werkstation met GPMC.
De key waar het om gaat is deze:
Op de Windows 2000 werkstations kom ik de key niet tegen, of hij staat er al maar dan zonder de inhoud die ik er wilde hebben. Gpresult zegt dat de user registry settings heeft gekregen van de betreffende GPO maar als ik met gpresult /u /v ga kijken dan zie ik de betreffende setting er niet bij staan.
Ik heb het gevoel dat ik op de verkeerde manier te werk ga. Iemand een tip?
De key waar het om gaat is deze:
code:
Ik heb een GPO die van toepassing is op zowel de computers als de users. Die open ik en voeg de key toe als volgt: Computerconfiguratie, Windows-instellingen, Beveiligingsinstellingen, Register. Daar klik ik met rechts en selecteer ik bovenstaande key in mijn lokale register.1
| HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Product\Sub\Fonts |
Op de Windows 2000 werkstations kom ik de key niet tegen, of hij staat er al maar dan zonder de inhoud die ik er wilde hebben. Gpresult zegt dat de user registry settings heeft gekregen van de betreffende GPO maar als ik met gpresult /u /v ga kijken dan zie ik de betreffende setting er niet bij staan.
Ik heb het gevoel dat ik op de verkeerde manier te werk ga. Iemand een tip?