Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Gratis SMSen met T-Mobile op HI.NL (of op een andere manier)

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb de search gebruikt om antwoord op mijn vraag te kunnen vinden, echter zijn de meeste topics veel te oud en aangezien er nog al veel op het gebied van mobieltjes veranderd, maak ik hier maar een topic aan.

Mijn vraag is of het mogelijk is om helemaal gratis te kunnen SMS'en vanaf mijn mobiel die op het T-Mobile netwerk zit zonder dat ik het risico loop dat HI of een andere site die dit mogelijk maakt mij telkens irritante SMS'jes stuurt /spam/nummer door speelt aan andere/belt of met een soort 'Creditsystem' werkt?

Alvast bedankt :*)

Verwijderd

Topicstarter
*Kuch*

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:19
Gelukkig is jouw vraag totaal niet duidelijk. Probeer het eens opnieuw ;)

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nee. toch!?

Verwijderd

Waarschijnlijk vraagt de TS of hij (T-mobile klant) door gebruik te maken van de HI.nl gratis sms-jes:
1. niet gespamd zal worden;
2. of dat zijn nummer doorgespeeld wordt aan derden;
3. er niet met een creditsysteem gewerkt wordt.

Zover ik weet zal je met Hi.nl nergens last van hebben. Andere sites kunnen minder betrouwbaar zijn, maar veelal staan de voorwaarden (creditsysteem) wel ergens te lezen op de site waar je je aanmeldt. Dus het verschilt per site.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Zo, is dat misschien ook weer duidelijk. Of toch niet :?

Je kan het ook gewoon aan het bedrijf zelf vragen, daar zijn ze voor. Ze bieden een dienst, jij wil er gebruik van maken en hebt enige vragen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.