Wat ik naar Logitech heb gemailt:
Dag,
Voor de personen met zo'n gelijke SoundTouch, probeer het eens. Want ik krijg het echt niet open, terwijl ik toch echt niet A-technisch ben.
Dit ding:
Dag,
Wat ik terug heb gekregen:Ivm een casemod waarvoor ik een los / extern bedienings paneel met lcd in een zelfgemaakte behuizing ga maken, moet ik weten hoe ik de Soundtouch uit elkaar kan krijgen. De Volume, Bass en Power knop komen daarvoor in mijn zelfgemaakte behuizing waar ook de bediening voor de fans, ccfl's, cd / dvd en power komt. Het volume van bv mijn Z-2200 zal o.a. op het lcd af te lezen zijn. De 4 schroeven heb ik eruit, maar ik krijg met geen mogelijkheid het kapje eraf.
Mijn vraag dus, weet een van jullie hoe ik de SoundTouch van mijn Z-2200 open kan krijgen?Uit uw e-mail begrijp ik dat u wilt weten hoe u de speakerset kunt openen.
Helaas geven wij geen informatie uit hoe onze producten geopend kunnen worden. Ik kan u helaas hiermee ook niet verder helpen.
Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Voor de personen met zo'n gelijke SoundTouch, probeer het eens. Want ik krijg het echt niet open, terwijl ik toch echt niet A-technisch ben.
Dit ding:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 18:30 ]