Toon posts:

[problemen] win xp 64bit +6800 ultra +asus wifi-tv

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mensen

ik heb nog al problemen met afspele van video matriaal maakt niks of het divx mpg avi etc..
of een normale dvd..

wat ik krijg te zien is een soort of witte waas. het is net of het een oude video band is die in het water beland is.

ik heb alles geupdate net 10min gedaan. maar nog heb ik dit probleem

ik heb de p5wd2 prie + wifit-tv kaart.

windows ziet hem niet :S en als ik de drives wil installeren krijg ik te zien dat de drivers niet voor deze tv kaart is :S

heb asus al gemailt maar nog niks van gehoord.

ik zoek oplossing of tips maar kan niks vinden hopelijk kunnen jullie me helpen gr.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
sonicred,

Open even een nieuw topic, waarin je correcte grammatica hanteert. Het is nu nogal moeilijk om je tekst goed te begrijpen, en deze barst van de spelfouten. Smilies die we niet gebruiken zijn niet echt handig om neer te zetten, omdat het dan een nogal uitdrukkingsloos teken wordt :P

Ik denk dat je een driver of codec probleem hebt, en als je dat zelf ook al meldt, waarom ga je dan niet gewoon op zoek naar goede drivers? Lees even de Algemene gedragsregels (Netiquette) door onder de regels die op het forum gelden :) Vermeld duidelijk wat je allemaal al hebt geprobeerd, wat er niet lukte, en wat je hebt gevonden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.