Sinds ik mijn laptop opnieuw heb moeten installeren, krijg ik een melding met de inhoud 'Read file failed'. Ik heb onderzocht van welk programma deze melding kwam en bleek te komen van me draadloos netwerk kaartje. Het is een van 3com (3crpag175). Ik heb in die program file map, mijn gebruiker alle rechten gegeven maar na een tijdje kwam de melding terug. Ik heb gezocht op internet naar dit probleem maar heb tot nu toe nog niks gevonden. Ik heb de nieuwe drivers draaien. Zouden jullie me kunnen helpen me dit probleem?
Wat krijg je verder nog te zien aan meldingen? In de event logs bijvoorbeeld? Welke versie van Windows, alle updatres geïnstalleerd?
Ik krijg geen verdere meldingen. De enige mogelijkheid die ik heb is op OK klikken. Paar tellen later komt die melding weer. Alles doet het gewoon maar vaak klikken op OK gaat op je zenuwen werken. Ik draai win xp pro met alle t/m augustus 05 updates. Waar vind ik die event logs?
eventvwr.msc. [google=event viewer] had je dat wel mee kunnen vinden denk ik
Niet erg veel tijd gehad de laatste dagen om te kijken naar het probleem. Ik heb wel gemerkt dat de draadloze verbinding door deze melding eruit ligt. Ik ga het vanavond weer uitproberen en die event viewer napluizen.