Vroeger had ik m'n pc aangesloten op m'n tv (via s-video naar scart)... Zo kon ik films en dvd's bekijken op m'n tv ipv men pc scherm.
Nu ben ik verhuisd en staat de pc in een andere kamer... dus deze optie kan ik niet meer gebruiken..
Het zou ook leuk zijn om de pc niet bezet te houden als iemand een film wil kijken...
Daarom ben ik op zoek naar een goed alternatief...
Zo ben ik dvd spelers en media kastjes (pinnacle, packard bell) tegengekomen.. Veel toestellen maar geen enkel voldoet aan men eisen..
Weet er iemand of er een dergelijk toestel bestaat wat het volgende kan:
- dvd +/- rw afspelen (eventueel recorder met hdd)
- divx xvid
- mp3
- audio cd
- al de andere gebruikelijke formaten
- ethernet aansluiting:
zodat ik ook films vanop hd van pc kan bekijken en mp3's beluisteren
webradio
EPG
- fm radio (om download limiet met webradio niet in gevaar te brengen)
- rechtstreeks aansluitbaar op 5.1 boxen.... (zonder een apparte versterker nodig te hebben) en toch surround te horen?
op deze manier zou een apparte radio en video overbodig worden en zou ik maar 1 toestel nodig hebben in de woonkamer te bedienen met 1 afstandsbediening
ik ken al deze termen niet zo goed... heb al wel wat kunnen terugvinden op de topic FAQ van dit forum, maar op het moment is het nog een beetje wirwar...
ik heb ook aan het opzoeken geweest en komt de KISS DP 558 hiervoor in aanmerking?
als je andere producten kent mag je het altijd zeggen...
of is een media center pc een betere oplossing? (ik heb het niet zo voor windows, werkt dit goed?)
en natuurlijk wat voor boxen ik dan moet kopen wat ik weet hier totaal niets vanaf..
kan dit draadloos en is dit wel goed ? of geeft dit soms problemen?
alvast bedankt voor enige reactie
Nu ben ik verhuisd en staat de pc in een andere kamer... dus deze optie kan ik niet meer gebruiken..
Het zou ook leuk zijn om de pc niet bezet te houden als iemand een film wil kijken...
Daarom ben ik op zoek naar een goed alternatief...
Zo ben ik dvd spelers en media kastjes (pinnacle, packard bell) tegengekomen.. Veel toestellen maar geen enkel voldoet aan men eisen..
Weet er iemand of er een dergelijk toestel bestaat wat het volgende kan:
- dvd +/- rw afspelen (eventueel recorder met hdd)
- divx xvid
- mp3
- audio cd
- al de andere gebruikelijke formaten
- ethernet aansluiting:
zodat ik ook films vanop hd van pc kan bekijken en mp3's beluisteren
webradio
EPG
- fm radio (om download limiet met webradio niet in gevaar te brengen)
- rechtstreeks aansluitbaar op 5.1 boxen.... (zonder een apparte versterker nodig te hebben) en toch surround te horen?
op deze manier zou een apparte radio en video overbodig worden en zou ik maar 1 toestel nodig hebben in de woonkamer te bedienen met 1 afstandsbediening
ik ken al deze termen niet zo goed... heb al wel wat kunnen terugvinden op de topic FAQ van dit forum, maar op het moment is het nog een beetje wirwar...
ik heb ook aan het opzoeken geweest en komt de KISS DP 558 hiervoor in aanmerking?
als je andere producten kent mag je het altijd zeggen...
of is een media center pc een betere oplossing? (ik heb het niet zo voor windows, werkt dit goed?)
en natuurlijk wat voor boxen ik dan moet kopen wat ik weet hier totaal niets vanaf..
kan dit draadloos en is dit wel goed ? of geeft dit soms problemen?
alvast bedankt voor enige reactie
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 16:56 ]