Ik maak mijn headings met behulp van small-caps op. Ziet er goed uit, alleen wanneer ik nummer opneem in mijn heading, worden die niet naar het formaat omgezet van de letters. Zal wel zo horen, maar ik wil ze liever toch even groot hebben. Op dit moment doe ik dit door de nummers in een span-element te zetten met een font-size van 85% waardoor ze kleiner worden. Werkt prima, maar niet echt handig en misschien ook niet helemaal netjes.
Daarom ben ik eigenlijk op zoek naar een soort hack of trucje wat ik gewoon in de externe stylesheet bijvoorbeeld op kan noemen, zonder allemaal extra elementen toe te hoeven voegen en onzin.
Iemand eerder tegen dit probleem aangelopen en een nette oplossing voor gevonden? Search kon me helaas niet helpen..
Daarom ben ik eigenlijk op zoek naar een soort hack of trucje wat ik gewoon in de externe stylesheet bijvoorbeeld op kan noemen, zonder allemaal extra elementen toe te hoeven voegen en onzin.
Iemand eerder tegen dit probleem aangelopen en een nette oplossing voor gevonden? Search kon me helaas niet helpen..