Welkom in het Post Je Boerderij Topic | ||
Algemeen | ||
Post hier de meest pittoreske foto's en meer details van je al dan niet landelijke boerderijtje. Spendeer vooral aandacht aan de | ||
Regels | ||
Om dit een beetje in goede banen te leiden en min of meer overzichtelijk te houden, volgen hier een aantal regels die het voor iedereen plezant houden.
| ||
Black Box, waarom doe je zoiets man!? ![]() | ||
Ik ben sinds enkele dagen als boer Medulla Oblongata aan het werk en vond dat dit forumdeeltje wel eens iets anders als een hitparade kon gebruiken. Ik heb de regels er even op nagekeken om te zien of hier dan ook wel iets anders mocht komen dan deze hitparades en ben niets bezwarends tegengekomen. Indien dit toch tegen de regels is, sorry modjes. Nuja, ik had eens een namiddag niets te doen, dus ik start een topic. Zal het vermelden in mijn signature als ik op andere forums binnen GoT post zodat de DPC aanhang meer aandacht krijgt. Alles voor onze koeien. En moest je het nog niet doorhebben, ik lijd aan grootheidswaanzin. | ||
Het Template | ||
Hier volgt het template, nogmaals, als je niet met deze code overweg kan, kopiëer deze.
Commentaar kan buiten het hokje. |
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 120371 op 12-08-2005 16:20 . Reden: Schrijffouten wegwerken :+ ]