Toon posts:

[98] Task scheduler instellen met login script

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben een groot aantal werkstations staan met Windows 98. Op deze werkstations moet straks een progje gedraaid worden op twee tijdstippen per dag. Een kwestie van instellen in de Task Scheduler dus maar nogal karwei om ze allemaal (35) handmatig in te stellen. Is het instellen van de Task Scheduler ook mogelijk via een logon script in een batch file?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Jahoor, moeten volgens mij wel kunnen :) Maar hier op GoT hebben we de regel opgesteld dat je altijd voor je een topic opent zelf even op onderzoek uit gaat. In je topicstart zie ik zo 1-2-3 niet wat je allemaal hebt geprobeerd, gezocht en gevonden. Windows 98 bestaat al best lang, en er is mede daardoor ontzettend veel te vinden op het internet :)

Ook is het handig om te weten of je users aanloggen bij een domein, en watvoor domein dat eventueel is.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Kan wel met Kixtart

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:42:
Jahoor, moeten volgens mij wel kunnen :) Maar hier op GoT hebben we de regel opgesteld dat je altijd voor je een topic opent zelf even op onderzoek uit gaat. In je topicstart zie ik zo 1-2-3 niet wat je allemaal hebt geprobeerd, gezocht en gevonden. Windows 98 bestaat al best lang, en er is mede daardoor ontzettend veel te vinden op het internet :)

Ook is het handig om te weten of je users aanloggen bij een domein, en watvoor domein dat eventueel is.
Heb al behoorlijk gezocht idd, had ik even moeten vermelden idd. Heb tot op heden nog niets kunnen vinden maar wellicht dat Kixstart een oplossing is. De users worden idd ingelogd bij een NT domein. Ben ook wel al heel voorbeelden van logon scripts tegengekomen maar absoluut niet m.b.t. de Task Scheduler.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:48:
[...]

Heb al behoorlijk gezocht idd, had ik even moeten vermelden idd. Heb tot op heden nog niets kunnen vinden maar wellicht dat Kixstart een oplossing is. De users worden idd ingelogd bij een NT domein. Ben ook wel al heel voorbeelden van logon scripts tegengekomen maar absoluut niet m.b.t. de Task Scheduler.
De task scheduler heeft dacht ik zo z'n eigen commandline opties :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters