Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] RSS neemt instelling aantal berichten per pagina over

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:31

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Als je in de voorkeuren van MyReact onder het kopje Instellingen berichtenoverzicht de optie Maximaal aantal berichten per pagina verandert, verandert het aantal berichten in de RSS feed van de Active Topics ook mee.
Bijvoorbeeld, ik had het aantal berichten per pagina op 50 gezet, en de RSS feed van de Active Topics gaf vervolgens ook 50 berichten weer. Als ik het aantal berichten op 10 zet, geeft de RSS feed ook 10 berichten weer etc.
Is het mogelijk om de RSS feed en het aantal berichten per pagina op het 'echte' forum los te koppelen? Eventueel met een aparte optie zodat de RSS feed ook een instelling heeft.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

En wat is daar het nut van?

Je kan met ?limit=... in de RSS url een per-pagina opgeven, maar deze is niet officieel ondersteund.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
chem schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:19:
En wat is daar het nut van?

Je kan met ?limit=... in de RSS url een per-pagina opgeven, maar deze is niet officieel ondersteund.
Mijn 'probleem' was dat de voorkeuren voor het aantal berichten per pagina ook het aantal RSS items verandert, wat m.i. niet de bedoeling is, het staat er in ieder geval niet bij dat deze twee zaken gekoppeld zijn. Maar de [?|&]limit=n optie kende ik nog niet, deze heb ik hierbij in mijn URL gezet. Wellicht wel handig om of bij de voorkeuren te zetten dat hiermee ook het aantal RSS items verandert, of de koppeling weglaten, zoals ik ook aangaf in mijn startpost.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

De RSS feed[s] zijn gewoon een andere output-handler, en react heeft geen idee of-ie nou rss, xml of html staat uit te poepen :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Oh? Tja, ik weet niet hoe React in elkaar zit ;) Misschien handig om, zoals aangegeven, bij de optie Maximaal aantal berichten per pagina te zetten dat dit voor zowel rss, xml als het html-gedeelte van het forum gaat? Nogmaals, ik (en waarschijnlijk vele bezoekers met mij) heb geen idee hoe React in elkaar zit, waardoor ik niet weet dat er 1 (een) output handler is die zowel rss, xml als html eruit poept.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

crisp

Devver

Pixelated

Dan weet je het nu ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.