[htaccess] Witte pagina bij laden website

Pagina: 1
Acties:

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik denk dat het aan aan de rewrite rule ligt. Eerlijk gezegt heb ik niet heel veel ervaring met rewrite rules. Ik krijg soms een witte pagina als er op een link word geklikt. Ik heb gezocht naar wat het probleem kan zijn maar ik kan het niet vinden.

Is mijn opzet fout? Of klopt er gewoon niks van?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
RewriteEngine On
RewriteRule ^download/([A-Za-z]+)/([0-9]+)$ /download.php?sub=$1&subsub=$2
RewriteRule ^user_email/([0-9]+)$ /create_image_email.php?sub=$1
RewriteRule ^popup/([A-Za-z]+)$ /popup.php?sub=$1
RewriteRule ^add/([A-Za-z0-9]+)$ /kandidaat_add_self.php?sub=$1

RewriteRule ^([A-Za-z0-9]+)$ index.php?page=$1
RewriteRule ^([A-Za-z0-9]+)/([A-Za-z0-9]+)$ index.php?page=$1&sub=$2
RewriteRule ^([A-Za-z0-9]+)/([A-Za-z0-9]+)/([A-Za-z0-9]+)$ index.php?page=$1&sub=$2&subsub=$3
RewriteRule ^([A-Za-z0-9]+)/([A-Za-z0-9]+)/([A-Za-z0-9]+)/([A-Za-z0-9]+)$ index.php?page=$1&sub=$2&subsub=$3&subsubsub=$4

Verwijderd

Ik zou het zoeken in het niveau van het melden van warnings en errors. Staat display_errors aan? error_reporting E_ALL?

• Thomasje
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:18:
Ik zou het zoeken in het niveau van het melden van warnings en errors. Staat display_errors aan? error_reporting E_ALL?
Het probleem is dat ik helemaal niks zichtbaar krijg. Dit gebeurd om de aantal keer. Zit niet echt een volgorde in ofzo.

Met error_reporting bedoel je gewoon met php toch. Zou daar de fout in kunnen zitten?

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-11-2025
Thomasje schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:51:
[...]

Met error_reporting bedoel je gewoon met php toch. Zou daar de fout in kunnen zitten?
Dat zou zeer zeker kunnen; daar zit denk ik dan ook het probleem.

• Thomasje
BARO schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:52:
[...]

Dat zou zeer zeker kunnen; daar zit denk ik dan ook het probleem.
Als hij alleen maar een blanco pagina weergeeft kan dit toch niet door php komen?

• Thomasje
Ik heb persoonlijk het idee dat het aan mijn rewrite script ligt, omdat ik daar niet zo heel veel ervaring nog mee heb weet ik niet zeker of het klopt.

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-04 16:57

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ik heb het vroeger wel eens met bepaalde versies van internet explorer op mijn site gehad. Andere browsers werkten wel altijd goed. Ik had het idee dat het op de een of andere manier met caching te maken had.

Heb jij met jouw site het probleem met alle browsers, of ook alleen IE?

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

• Thomasje
Eigenlijk alleen met IE, maar ook aantal keer gehad met Firefox.

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Het lijkt me eerlijk gezegd niet te liggen aan je rewrite rules. Wat je eerst kunt controleren is of de browser in zo'n geval überhaupt wel een request naar de server heeft gedaan.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

• Thomasje
El Martino schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:11:
Het lijkt me eerlijk gezegd niet te liggen aan je rewrite rules. Wat je eerst kunt controleren is of de browser in zo'n geval überhaupt wel een request naar de server heeft gedaan.
Hoemoet ik dat checken dan? Ik sprak net iemand en die had het erover dat het wel eens aan de module mod_gzip van apache kan liggen. Dit heeft dan te maken met caching. Hoe kan ik dat voorkomen?

• Vesta
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Je zou je rewriterules kunnen controleren met RewriteLog / RewriteLogLevel om te zien of er iets vreemds gebeurd.

• Thomasje
Vesta schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:35:
Je zou je rewriterules kunnen controleren met RewriteLog / RewriteLogLevel om te zien of er iets vreemds gebeurd.
RewriteLog "/usr/local/var/apache/logs/rewrite.log"

Ik zit op een publieke server. Hoe zou ik dit moeten aanpassen zodat ik de log kan zien?

Kan ik ook gewoon http://www.lalala.nl/rewrite.log kunnen doen en chmod op 777 zetten?

• Vesta
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Context: server config, virtual host
Je kunt het dus niet in je .htaccess zetten :X

• Thomasje
Vesta schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:49:
[...]
Je kunt het dus niet in je .htaccess zetten :X
Uhm ok :X

Ik heb nu het volgende er boven gezet en heb het tot nu toe nog niet gehad!

code:
1
mod_gzip_on No

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ah, goed te weten dat het daar waarschijnlijk aan ligt. Ik had dat zelf destijds ook aan staan. Uitzetten behoorde toen bij mij niet tot de mogelijkheden vanwege het verschil in dataverkeer.

Pagina: 1