Sorry, maar hier kunnen we niks mee.
Programming & Webscripting is een forum waar er gediscussieerd wordt over programmeren en waar mensen geholpen worden met hun programmeer-problemen.
Het is echter niet de plaats waar je een (al dan niet vage) foutmelding kunt posten, en dan maar verwacht dat je daarmee geholpen wordt, want dat kunnen (en willen) we niet.
We verlenen ook geen ondersteuning aan scripts die door 'derden' geschreven zijn. Als je daar problemen mee hebt, is het beter om ff contact op te nemen met de maker van het script.
Indien het wel een script is dat je zelf geschreven hebt, dan kan ik je alleen maar zeggen dat je het script eens moet debuggen om te zien wat de oorzaak van het probleem is. Op die manier kan je het snel oplossen; vind je echter geen oplossing, dan kan je hier wel een topic plaatsen met jouw specifieke probleem, wat je geprobeerd hebt, etc.... (Bekijk de
P&W Quickstart eens).
In het geval van jouw probleem kan ik alvast zeggen dat het niets te maken heeft met een programmeer-probleem, maar eerder een configuratie-issue zal zijn. Als je de foutmelding eens goed bekijkt, zie je dat je ergens niet genoeg rechten voor hebt. Google eens mbhv deze foutmelding.
Voor meer informatie over het beleid van Programming & Webscripting verwijs ik je graag door naar
P&W Beleid
[
Voor 108% gewijzigd door
whoami op 12-08-2005 14:07
]