Toon posts:

[XP64] CD ontvangen zonder registratie code?*

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb net mijn windows professional x64 editie binnen gekregen. nu maakte ik het doosje open (zon doosje waarin ook dvd's zitten) en het viel mij op dat er helemaal niets in zat behalve de cdrom,
ik heb nog gekeken naar een regeistratie code, maar ook die zit er niet bij (ook helemaal geen boekje ofzo)
nu vroeg ik me af of er wel een reg code bij moet zitten, zo ja, wat moet ik dan doen?

bij voorbaat dank,

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-03 19:13

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Hoe kom je eraan? Bel de betreffende persson/firma gewoon ff op? Volgens mij hoort die code op een sticker te zitten toch?

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Topicstarter
WooK schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:00:
Hoe kom je eraan? Bel de betreffende persson/firma gewoon ff op? Volgens mij hoort die code op een sticker te zitten toch?
kheb 'm bij salland automatisering besteld.(meestal leveren die wel de goede spullen)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 09:59

Opa

Nu Multifocaal!

Je moet toch je bestaande (32bit) code gebruiken? Deze gaat dan over op je 64bits versie.
Zodra je je code daarna weer gebruikt om een 32 bit versie te activeren, gaat dat mis.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
victorvo schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:03:
Je moet toch je bestaande (32bit) code gebruiken? Deze gaat dan over op je 64bits versie.
Zodra je je code daarna weer gebruikt om een 32 bit versie te activeren, gaat dat mis.
das toch alleen bij de upgrade (k heb er 149 euro voor betaald en dus wil ik wel een hele versie hebben)

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:28

RedFox

Heb je een OV ofzo?

(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:04:
[...]

das toch alleen bij de upgrade (k heb er 149 euro voor betaald en dus wil ik wel een hele versie hebben)
anders bel je ze ff op??

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 09:59

Opa

Nu Multifocaal!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:04:
[...]

Dan moet je effe bellen, want dit lijkt mij inderdaad de upgrade. Was me niet helemaal duidelijk uit de OP. B)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb het even bij een kennis met de upgrade nagevraagd. Die had ook enkel een cd. Foutje bedankt dus :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:31:
Heb het even bij een kennis met de upgrade nagevraagd. Die had ook enkel een cd. Foutje bedankt dus :P
ok thanks,
kan wat mij betreft gesloten worden :)

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nah opgeloste topics laten we open, kan iemand er later eventueel nog op verder gaan :)

Mijn spoorwegfotografie

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 17:45
Vraagje: heb je dan helemaal geen code nodig om die Windows te installeren?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

The__Virus schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:21:
Bij mijn MSDN release in ieder geval wel, geen idee hoet het met de OEM installatie CD's zit, ik ben wel altijd wel tevreden met mijn MSDN releases :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
The__Virus schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:21:
Bij die release gebruik je dezelfde als je gewone XP key voor zover ik weet, dat is hierboven ook al gezegd :P

Mijn spoorwegfotografie

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

sanfranjake schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:24:
[...]

Bij die release gebruik je dezelfde als je gewone XP key voor zover ik weet, dat is hierboven ook al gezegd :P
Klopt, je gebruikt je "oude" 32 bits XP key. Alleen na activeren is deze alleen nog geldig voor Windows XP64, de code is NIET meer bruikbaar voor Windows XP 32 bits.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Pagina: 1