Toon posts:

firmware voor dvd speler gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben op zoek naar de laatste nieuwe firmware voor mijn dvd speler ( HL-DT-ST GDR8160B ).

Op de site van LG vind ik niets meer over dit model, maar miss kunnen jullie mij nog helpen.

Alvast bedankt!

• Hoover
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09-2025
even een googeltje

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom wil je de firmware van het ding updaten?
Er zijn wel wat sites waarop het ding genoemd wordt, maar alle links lijken dood te zijn of er wordt vermeld dat hij niet downloadbaar is.
welke versie heb je nu eigenlijk?

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 16:20
Hee...daar heb ik me een maand geleden ook helemaal rot naar gezocht, en ik moet je teleurstellen: ik heb niets kunnen vinden (wat niet wil zeggen dat ie niet bestaat natuurlijk, maar ik heb wel echt lang en goed gezocht).

Ik had een nieuwe firmware nodig omdat deze drive de Battlefield 2 DVD niet kon lezen, na mijn mislukte zoektocht besloot ik dat dit eigenlijk ook wel een goed moment was om een DVD-brander te kopen... (Philips DVDR16LSK: deze leest de BF2 DVD zonder problemen, sterker nog: hij brandt er zonder problemen een image van. Voor deze drive is de firmware support wel in orde).

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 16:20
Bespaar je de moeite: als je googelt vindt je alleen dooie links en fora waar mensen klagen dat deze drive niet met SafeDisc v3 kopieerbescherming overweg kan. EA gebruikt deze kopieerbescherming veel en bekende spellen die niet op deze drive werken zijn: "LOTR: Battle for Middle Earth", "Battlefield 2", en "Settlers IV".

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het probleem bij bf2...

Ach ja, dan zal ik een nieuwe moeten kopen :f
Pagina: 1