Toon posts:

[RCT3:Soaked] Problemen met VIPs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb RCT3 eerder al geprobeerd, toen er nog geen patches/updates waren en dat was al een ramp met VIPs. Heb het spel snel weggelegd en gewacht tot er wat fatsoenlijks kwam. Intussen Soaked erbij en ik vind 't geweldig.

Ik blijf alleen problemen houden met die VIPs. Al meteen in de 3e missie van RCT3 (die met 2 karttracks in 't begin), moet je uiteindelijk je VIP in een excitement rate 6 achtbaan krijgen. Nou, ik geef netjes een pad aan richting die achtbaan, maar hij loopt langs een andere attractie en gaat daar in. Ik denk prima, maar hij gaat vooraan staan, wacht tot hij erin mag, gaat "betalen" en draait dan om en loopt weg. Zo gauw hij weer op 't gewone pad is, draait hij weer om en rent weer door de wachtrij met hetzelfde gevolg. Na een keer of 4 à 5 liep hij eindelijk verder, waarna hij na een stuk weer omdraaide, teruging naar de attractie en hij weer op en neer begon te rennen daar.
Ik heb ook al geprobeerd de attractie gratis te maken, maar dit maakt geen verschil.

Hij geeft verder totaal geen gedachte aan bij deze actie. Ik word hier wel een beetje moe van :O

ps. heb ook nog ff geprobeerd de attractie te sluiten, maar dan gaat hij naar een andere (die ook helemaal niet op de route ligt) en weer hetzelfde probleem |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 16:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me niet voorstellen dat niet meer mensen gezeik hebben gehad met die VIPs (met eigen wil)?

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
Was je net wakker ommenabij 2 uur ofzo, het is problemen ipv probElemen. Ik heb het spel zelf gespeeld en kwam er (vrij) gemakkelijk doorheen..

hier iets wat erop lijkt, denk/hoop dat je het zelf al gevonden had, http://www.uk.atari.com/t...ive/index.php/t-4053.html. Gaat niet over jou missie, maar wel over eigenwijse vips..

Learn to forget...

Verwijderd

Topicstarter
martieadams schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 02:48:
Was je net wakker ommenabij 2 uur ofzo, het is problemen ipv probElemen. Ik heb het spel zelf gespeeld en kwam er (vrij) gemakkelijk doorheen..

hier iets wat erop lijkt, denk/hoop dat je het zelf al gevonden had, http://www.uk.atari.com/t...ive/index.php/t-4053.html. Gaat niet over jou missie, maar wel over eigenwijse vips..
Tnx dude. Ik zal nog eens wat met die waypoints gaan kutten.

ps. ik zie geen probelemen staan?

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 15:58:
[...]

ps. ik zie geen probelemen staan?
Ik nu ook niet, gisteren wel, toch minder drinke ;) .

Learn to forget...

Verwijderd

Topicstarter
Heel "leuk". Ik kan wel 't 1e waypoint meteen bij de ingang van de juiste achtbaan zetten, maar dan moet hij nog steeds langs allerlei andere attracties lopen waarbij het probleem dus meteen weer optreedt. Moet ik zeker hele park verbouwen en de juiste achtbaan als 1e attractie bij de ingang zetten?

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 21:39

Polycom

Poes van goud

Sluit alle dingen en laat die ene waar hij in moet open. :)

Verwijderd

Topicstarter
PuDy schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:37:
Sluit alle dingen en laat die ene waar hij in moet open. :)
Ik vrees dat bij de betreffende achtbaan dan wel hetzelfde zal gebeuren als bij alle andere attracties, maar ik zal 't eens proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor, ik heb 't echt helemaal gehad met dat spel met die VIPs! Ik heb alle attracties op de weg naar de juiste achtbaan gesloten, maar die VIP volgt dat pad gewoon helemaal niet wat ik aangeef. Hij loopt na 't begin langs m'n 1e waypoint, so far so good, dan loopt hij gewoon een andere kant uit, alsof je die waypoints voor nix neerzet :( :(

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-11 10:16

Bio

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:37:
Ja hoor, ik heb 't echt helemaal gehad met dat spel met die VIPs! Ik heb alle attracties op de weg naar de juiste achtbaan gesloten, maar die VIP volgt dat pad gewoon helemaal niet wat ik aangeef. Hij loopt na 't begin langs m'n 1e waypoint, so far so good, dan loopt hij gewoon een andere kant uit, alsof je die waypoints voor nix neerzet :( :(
logisch dat je vip een eigen wil heb. probeer het nog een keer >:)

Verwijderd

Topicstarter
Jo-hannes schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:06:
[...]

logisch dat je vip een eigen wil heb. probeer het nog een keer >:)
ja opzich wel logisch, maar niet handig is als ik hem in één bepaalde attractie probeer te krijgen en dat niet lukt, omdat hij in de andere alleen maar in de wachtrij heen en weer gaat lopen en het pad dat ik aangeef niet volgt |:(
Pagina: 1