Nieuw MB/geheugen/Processor

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-05 14:29
Vraag tussendoor ,

wil graag mijn systeem upgrade met een nieuw mb/geheugen/processor en een videokaart.
Moet ik altijd mijn windows opnieuw installeren of kan ik al het oude eruit halen en de nieuwe spullen erin zetten alles aansluiten en gaan met die banaan ?

Thanks

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-05 20:32
Nou het hoeft niet, maar het is wel zo verstandig. Misschien niet helemaal handig, maar wel aan te bevelen. Als je je oude windows gewoon houd zal je toch allerhande nieuwe drivers moeten installeren voor je nieuwe spullen.

[ Voor 36% gewijzigd door Pkunk op 12-08-2005 12:33 ]

Hallo met Tim

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 21:19
Je kunt het gewoon eerst proberen, loopt je systeem echt voor geen meter en zijn er problemen dan is het altijd aan te bevelen om een herinstallatie te doen.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:05
Ik zou wel alles meteen opnieuw installeren. Zo lang duurt dat ook weer niet en je weet tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt qua drivers e.d. Anders ga je bij de eerste twijfel toch alles opnieuw installeren

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je een stabiel systeem wil hebben is het slim om windows opnieuw te installeren, anders krijg je echt veel gezeik icm drivers e.d.

Daarbij, windows installeren kost iets van een uurtje, kun je die tijd beter investeren ipv continu kleine dingen proberen te fixen

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 21:19
Terw_Dan schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:46:
Als je een stabiel systeem wil hebben is het slim om windows opnieuw te installeren, anders krijg je echt veel gezeik icm drivers e.d.

Daarbij, windows installeren kost iets van een uurtje, kun je die tijd beter investeren ipv continu kleine dingen proberen te fixen
Wat dacht je van alle programma's, de data uit je oude documents and settings, cookies van sites, drivers en updates. Ik ben snel een uur of 5-6 kwijt voor dat alles weer in oude staat is.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:50
Het staat je vrij 't te proberen, gaat 't mis dan kun je alsnog het hele zwikkie opnieuw installeren, simpel :Y)

Overigens, dit is al erg vaak voorbij gekomen, dus de search zal je nog meer info opleveren (info welke slechts theoretisch is omdat we je hardware niet kennen en elke situatie weer anders is). Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.