Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia 6100 stof onder scherm - hoe openen/reinigen?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
'k Heb dus nog niet eens zo lang een Nokia 6100 en één serieus irritant probleem dat ik ondervind is stof onder/voor het scherm. Hatelijk want in minder ideale omstandigheden wordt het scherm er gewoon onleesbaar door. In de auto zie'k dus nooit wie er belt door dat pokke stof.

Vraag nu: Hoe krijg ik dat ding open zodat ik het schermpje wat kan reinigen en hoe gevoelig is dat schermpje? Kan ik er dus gewoon met een willekeurige doek gewoon overheen rossen of is het super-krasgevoelig?

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Nou je verwijdert de achterkant... en dan kun je vanaf de onderkant van je frontje naar boven trekken. Zo krijg je je front cover eraf en kunje stof verwijderen.

don't worry, be happy...

Verwijderd

Tjonge jonge.. het wordt wel steeds erger hier op GoT met mensen die te belazerd zijn om ook maar even wat zoekwerk te verrichten ;(

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:41:
Tjonge jonge.. het wordt wel steeds erger hier op GoT met mensen die te belazert zijn om ook maar even wat zoekwerk te verrichten ;(
Om maar niet te spreken van mensen die te belazerd zijn om de Nederlandse taal te leren. 'Verwijderd' had met een T gemoeten, en 'belazert' met een D. Knap hoor :)

Ik zou trouwens eens kijken of je frontjes wel goed vast zitten, want mijn 6100, die ik altijd in mijn broekzak draag, heeft nagenoeg geen last van stof onder het scherm.

Mother, will they like this song?

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Het kan zijn dat je glaasje van het frontje niet goed op het plastic vast zit.. zo krijg je stof op je scherm. Of door het gebruik van imitatie frontjes.

don't worry, be happy...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
Raimon schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:39:
Nou je verwijdert de achterkant... en dan kun je vanaf de onderkant van je frontje naar boven trekken. Zo krijg je je front cover eraf en kunje stof verwijderen.
Mja, onderkant krijg'k nog wel los, maar dan moet'k precies wel heel erg hard trekken om nog iets anders los te krijgen. Dat durf'k dus niet goed. Hoort dat ontzettend slecht los te laten of hoor'k in een bepaalde richtign te bewegen ofzo?
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:41:
Tjonge jonge.. het wordt wel steeds erger hier op GoT met mensen die te belazert zijn om ook maar even wat zoekwerk te verrichten ;(
Dacht je nu echt dat'k me iets van jouw zeikberichtje zou aantrekken? Waarom dan nog de moeite nemen om het topic te openen én te reageren. Aan de titel kon je heus zien waar't om ging hoor.
Ter info, google geeft verbazingwekkend weinig goeie links op combinaties van nokia, 6100, dust, open en nog wat andere woorden.

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Raimon schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:46:
Het kan zijn dat je glaasje van het frontje niet goed op het plastic vast zit.. zo krijg je stof op je scherm. Of door het gebruik van imitatie frontjes.
Ik denk dat het meer een probleem van sommige nokia's is. Ik had een 6230, die werd redelijk stoffig, niet schrikwekkend ofzo. Heb nu een 7210, maar wat een stof daar onder het frontje komt, vreselijk...

Verwijderd

[...]
Dacht je nu echt dat'k me iets van jouw zeikberichtje zou aantrekken? Waarom dan nog de moeite nemen om het topic te openen én te reageren. Aan de titel kon je heus zien waar't om ging hoor.
Ter info, google geeft verbazingwekkend weinig goeie links op combinaties van nokia, 6100, dust, open en nog wat andere woorden.
Tja, je hoeft je er ook helemaal niets van aan te trekken, maar ik zou eens de manual doorlezen en dan kom je tot de conclusie dat een 6100 verwisselbare frontjes heeft! Heeeeeel misschien zou je eens kunnen proberen om je frontje los te maken en dan heeeeel misschien het stof er van af te wrijven?!? Zomaar een idee!

RTM!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:52

Korakal

Up up up!

Uhm, in de handleiding staat gewoon hoe je de frontjes moet verwijderen :? Lijkt me weinig moeilijks aan, mocht je het toch niet aandurven loop dan gewoon even een telecomwinkel in ofzo... succes :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.