Ik heb een probleempje met het omzetten van word documenten naar .pdf. Ik gebruik hiervoor acrobat 7.0 professional. Wanneer ik via de shortcut 'convert to Adobe pdf' een document van ongeveer 70 paginas converteer gaat dit allemaal goed, alleen het resultaat is minder.
Alle crossreferences, captions, page numbers (kortom alle fields) worden in de pdf weergegeven met iets wat lijkt op de field code.
Bijvoorbeeld: ipv de pagina nummers staat er
Het bronbestand (.doc) en de resulterende .pdf is hier als .zip te downen.
Wat ik heb geprobeerd/geconcludeerd tot nu toe:
Alle crossreferences, captions, page numbers (kortom alle fields) worden in de pdf weergegeven met iets wat lijkt op de field code.
Bijvoorbeeld: ipv de pagina nummers staat er
code:
en ipv de figuurnummers staat er 1
| '{PAGE }' |
code:
. Een zelfde soort code staat er ipv de table of contents: 1
| '{ STYLEREF 1 \s }-{ SEQ Figure \* ARABIC \s 1 }' |
code:
1
| { TOC \o "1-2" \h \z \u } |
Het bronbestand (.doc) en de resulterende .pdf is hier als .zip te downen.
Wat ik heb geprobeerd/geconcludeerd tot nu toe:
- Ik heb al gespeeld met alle instellingen van de pdf maker (pdf conversion settings). De aller simpelste instellingen leveren hetzelfde resultaat.
- of ik het via de print->adobe pdf manier of via de convert to pdf shortcut manier doe: het resultaat is hetzelfde.
- Het is met alle documenten die fields bevatten (dus niet alleen het betreffende document)
- Office XP opnieuw geinstalleerd ->zelfde resultaat.
- PDF995 gebruik ipv adobe pdfmaker ->zelfde resultaat: het lijkt me dus aan office te liggen
- Het valt me op dat NET voordat pdfmaker gaat beginnen het word document geconverteerd wordt naar de vorm met de codes. Wederom een aanwijzing dat het niet aan pdfmaker ligt.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs