Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Orange SPV M500] Waar zijn die modem drivers ? :(

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik hiervoor een nieuw topic moet openen maar ik ben echt heel erg op zoek naar de modem drivers om op me laptop via me M500 een internetverbinding te krijgen.
Ik ben al ruim 2 uur aan het zoeken en op de bijgeleverde cd-rom staat ook niets (al staat in het boekje van wel).
Heeft iemand die drivers voor me of weet iemand waar ik ze kan vinden? Ik heb al gegoogled, op de orange, qtec en HTC site gekeken. Ook de GoT search heb ik gebruikt. Plz help me.

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:45:
Sorry dat ik hiervoor een nieuw topic moet openen
Je weet dus eigenlijk goed dat dit in het M500 topic moet?
maar ik ben echt heel erg op zoek naar de modem drivers om op me laptop via me M500 een internetverbinding te krijgen.
Ik ben al ruim 2 uur aan het zoeken en op de bijgeleverde cd-rom staat ook niets (al staat in het boekje van wel).
Heeft iemand die drivers voor me of weet iemand waar ik ze kan vinden? Ik heb al gegoogled, op de orange, qtec en HTC site gekeken. Ook de GoT search heb ik gebruikt. Plz help me.
Ja die drivers staan gewoon op de cd en tevens in de Activesync map/drivers.
Zodra je je M500 op modemconnectie insteld zal deze op je pc herkend worden als modem.
Kijk anders even op ]http://www.orange.nl/mijnorange/tools/spv/spvusbmodem.php (eerst inloggen)
is eigenlijk voor smartphone's maar het principe blijft hetzelfde.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit hoort dus niet in een nieuw topic, maar had prima in HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 10 gekund.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.