Als ik naar de nu.nl feed in mijn feedreader kijk dan zie ik daar zo'n mooie favicon voor staan. Ik zou dit ook graag willen voor mijn feed, maar in de code kan ik niks vinden. Nu dacht ik dat als ik een favicon.ico van 16x16 in dezelfde map als de feed zet, dat hij die dan wel zou gebruiken. Dat gebeurt dus niet. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Het is wel degelijk zo dat je een favicon.ico in dezelfde map moet zetten, of in de webroot.
Bij gewone html pagina's kan je daarnaast met een <link ... nog een icoontje meegeven, maar bij een RSS feed wordt dat vrij lastig.
Bij gewone html pagina's kan je daarnaast met een <link ... nog een icoontje meegeven, maar bij een RSS feed wordt dat vrij lastig.
En een klein beetje googlen: http://blogs.law.harvard....gtSubelementOfLtchannelgt
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
HerbyNL: Ik heb me suf gegoogled en dit is niet wat ik bedoel. Dit is een gewoon plaatje in je rss feed. Dat zit er al wel in. Ik moet alleen nog een favicon.ico toevoegen op de een of andere manier.
Het vreemde is dat ik de favicon (als ik hem toevoeg aan een html pagina) wel in firefox zie en niet in IE6. Ook niet als ik hem toevoeg aan mijn favo's.
Het vreemde is dat ik de favicon (als ik hem toevoeg aan een html pagina) wel in firefox zie en niet in IE6. Ook niet als ik hem toevoeg aan mijn favo's.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 10:00 ]