*sorry, dit is een dubbelpost, omdat ik denk dat het topic beter hier thuishoort*
Ik heb altijd 's nachts de pc aanstaan met schembeveiliging 'leeg'.
Nu beweeg ik vanochtend mijn muis, en totaal geen reactie van de pc. Lampjes op de monitoren zijn gewoon groen, maar geen reactie.
Ik zag als enige oplossing; pc uitzetten door de aan/uit knop 5 seconden ingedrukt te houden.
Nu start ik hem weer op na 5 minuutjes, en het lampje van de HDD die normaal knippert, blijft ff oranje en gaat erna weer uit.
De 3 lampjes op het toetsenbord branden continue. Ook we debcam krijgt stroom.
Verder blijven de monitoren uit, lampjes oranje, totaal geen reactie op iets.
Ik krijg ook geen boot-scherm, helemaal niks.
Wat zou dit kunnen zijn? Hoe krijg ik de pc weer werkend?
edit: net alle stekkers losgehad, kast open, alles aangedrukt, zat niet echt iets los...
Alles er weer in wat nodig is, dus monitor, toetsenbord, muis, voeding.
Lampjes van het toestenbord blijven gewoon branden, led van de HDD blijft branden en gaat na een 30 seconden uit en er gebeurd verder niets.
Gekke is: Zet ik de pc uit, dan blijft het toestenbord branden
Ik heb altijd 's nachts de pc aanstaan met schembeveiliging 'leeg'.
Nu beweeg ik vanochtend mijn muis, en totaal geen reactie van de pc. Lampjes op de monitoren zijn gewoon groen, maar geen reactie.
Ik zag als enige oplossing; pc uitzetten door de aan/uit knop 5 seconden ingedrukt te houden.
Nu start ik hem weer op na 5 minuutjes, en het lampje van de HDD die normaal knippert, blijft ff oranje en gaat erna weer uit.
De 3 lampjes op het toetsenbord branden continue. Ook we debcam krijgt stroom.
Verder blijven de monitoren uit, lampjes oranje, totaal geen reactie op iets.
Ik krijg ook geen boot-scherm, helemaal niks.
Wat zou dit kunnen zijn? Hoe krijg ik de pc weer werkend?
edit: net alle stekkers losgehad, kast open, alles aangedrukt, zat niet echt iets los...
Alles er weer in wat nodig is, dus monitor, toetsenbord, muis, voeding.
Lampjes van het toestenbord blijven gewoon branden, led van de HDD blijft branden en gaat na een 30 seconden uit en er gebeurd verder niets.
Gekke is: Zet ik de pc uit, dan blijft het toestenbord branden
[ Voor 21% gewijzigd door freddyathlon op 12-08-2005 09:26 ]
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200