Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Bij ons is het netwerk zodanig opgezet dat gebruikers op Netwerkschijf (G:) hun "Mijn documenten" map hebben. Dit houdt in dat ActiveSync hier een submap in maakt voor synchronisatie van bestanden. Dit werkt op zich wel, maar als je de PC opnieuw opstart is het starten van de service ActiveSync waarschijnlijk eerder dan dat de netwerkschijf G: bekend is.

Het resultaat is dat activesync helemaal niet uit zichzelf opstart en dat alle partneships weg zijn ->niet handig dus.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?!

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 09:45
Aanpassen in register.

De [] tag even invullen. en klaar

code:
1
2
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows CE Services\Partners\\[PDA-ID}\Services\Synchronization]
"Briefcase Path"="\\\[servernaam]\\[map]\\[PDA Name] My Documents\\"

1+1+1 = 1

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Ik kan het op dit moment niet controleren maar zijn dat niet de waardes die ActiveSync zelf al invult in het register bij het aanmaken van een partnership?

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Allicht dat het ook nog een optie is om doormiddel van GPO's de "wachten op het netwerk" e.d. opties inschakelen?

Hiermee worden / kunnen veel van de asynchrone opstart mogelijkheden van XP synchroon worden gemaakt, waardoor dit allicht minder problemen opleveren.

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Ik ben helaas geen admin van dit domein, maar allicht dat ik een balletje kan opgooien bij de systeembeheerder.

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 09:45
Majestic schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:18:
Ik kan het op dit moment niet controleren maar zijn dat niet de waardes die ActiveSync zelf al invult in het register bij het aanmaken van een partnership?
Deze worden idd bij het aanmaken van het partnership in het reg. weg geschreven.
Daarna zijn ze aante passen.

Ik werk zelf via de server string. Deze is er door active sync zelf ingezet.
My docs verwijst dan ook naar \\server\share\

1+1+1 = 1

Pagina: 1