Beste Tweakers,
Ik ben erg benieuwd of er hier iemand is met ervaring met de homelink phoneline producten van Linksys. (Of een ander merk)
Url: http://www.linksys.com/se...2FCommon%2FVisitorWrapper
Hiermee kan je een netwerkje aanleggen via de bestaande telefoon lijnen.
Helaas is er op het internet maar weinig over deze producten te vinden. Tevens heb ik nog geen Nederlandse winkel gevonden die deze onderdelen kan leveren.
Waar ik erg naar benieuwd ben, zijn de volgende dingen:
1: Welke afstand kan je hiermee overbruggen.
2: Zijn er 4 aders nodig, of slechts 2, en gaat het dan om de 2 binnenste aders van de telefoonkabel of de 2 buitenste
3: Wat zijn jullie ervaringen? Beetje stabiel, beetje betrouwbaar, snelheid?
4: Met wat voor techniek werkt dit? Soort ADSL singaal?
De bridge kost in de USA ong $ 56,- De usb network adapter circa $ 50,-
Ik ben hier geinterreseerd in, aangezien ik in een verzorgingshuis bewoners van internet wil voorzien.
Draadloos mag niet en via het stopkontakt werkt helaas niet blijkt uit testen. Kabels trekken is veel te duur.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ben erg benieuwd of er hier iemand is met ervaring met de homelink phoneline producten van Linksys. (Of een ander merk)
Url: http://www.linksys.com/se...2FCommon%2FVisitorWrapper
Hiermee kan je een netwerkje aanleggen via de bestaande telefoon lijnen.
Helaas is er op het internet maar weinig over deze producten te vinden. Tevens heb ik nog geen Nederlandse winkel gevonden die deze onderdelen kan leveren.
Waar ik erg naar benieuwd ben, zijn de volgende dingen:
1: Welke afstand kan je hiermee overbruggen.
2: Zijn er 4 aders nodig, of slechts 2, en gaat het dan om de 2 binnenste aders van de telefoonkabel of de 2 buitenste
3: Wat zijn jullie ervaringen? Beetje stabiel, beetje betrouwbaar, snelheid?
4: Met wat voor techniek werkt dit? Soort ADSL singaal?
De bridge kost in de USA ong $ 56,- De usb network adapter circa $ 50,-
Ik ben hier geinterreseerd in, aangezien ik in een verzorgingshuis bewoners van internet wil voorzien.
Draadloos mag niet en via het stopkontakt werkt helaas niet blijkt uit testen. Kabels trekken is veel te duur.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.