Toon posts:

Chaintech 7NJS en Silverstone ST40F PS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met een raar probleem; ik heb dus een Chaintech 7NJS (Zenith) mobo met een AthlonXP 2600 processor waar een Zalman cooler op zit (type effe kwijt). Daarnaast gebruik ik een Silverstone ST40F PS. Al deze componenten in een Silverstone LC10 kast geplaatst (komen uit een oude kast behalve de voeding, cooler) en vervolgens wil ik deze aanzetten maar...., de computer gaat even aan, voor ik gok 4 a 5 seconden en vervolgens gelijk weer uit. Ik hoor geen piepjes, zo te zien hebben alle componenten power. Heb er op dit moment nog geen scherm en andere randapparatuur aanhangen (dat moet ik nog proberen). Mijn vorige voeding was 350W en deze is 400W dus daar zou het niet aan mogen liggen. Er zit ook een kleine kabel (zwart/wit) aan de voeding vast en weet niet waar deze voor dient. Ik gok om de voeding in de gaten te kunnen houden (monitoren o.i.d.) maar daar staat niets van in de handleiding.

Ik was even nieuwsgierig of iemand dit verhaal bekend in zijn/haar oren klinkt en eventueel kan vertellen waar dit aan zou kunnen liggen? Ik wil nog gaan proberen om alle kaarten die er nu in zitten uit te halen en 1 voor 1 erin te zetten maar dat heb ik nu dus nog niet geprobeerd.

Hoop iets van jullie te horen, alvast bedankt!

Svanur.