Toon posts:

[MSI] Package maken met >32767 files; hoe? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lui,

Ik ben bezig een msi te maken van IBM Rational Application Developer. Ik loop alleen tegen een probleem aan. De file table kan niet meer dan 32767 rows aan. Dit wordt veroorzaakt door de sequencenumer. Deze is namelijk een integer (i2). Als je in de Installer SDK kijkt, staat er hoe je deze kan aanpassen van een integer naar een Long Int (i4).

Ik heb dit geprobeerd maar het lijkt er op dat dit in combinatie met Wise niet gaat werken :( Als ik namelijk een capture maak van de setup, krijg ik in de compile.log de melding
"Could not write to table: file" en als ik dan in de wsi ga kijken heb ik idd "maar" 32732 bestanden ipv de 64370 bestanden die er in zouden moeten zitten.

Weet iemand of dit een probleem van wise is, dus of dit een beperking van de wsi is, en dat als ik alleen gebruik maak van een msi dat het dan wel goed gaat?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; ik begrijp niet helemaal waarom deze Engels is en niet voldoet aan de richtlijnen :)

packaging a MASSIVE app. > [MSI] Package maken met >32767 files; hoe? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate