wat is het nut boven bv. ICQ?Op zondag 14 januari 2001 19:09 schreef gsmguru het volgende:
Gebruikt iemand dit?
En zo ja mag ik je dan toevoegen.
ik heb het ooit gehad, maar ik heb het er ook maar meteen weer vanaf gegooid
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Tja niet veel, maar ik was op yahoo chat waar je voice chat doet .. en toen vroegen me een paar meiden om dit te installeren...
Icq is uiteraard 10x beter
Icq is uiteraard 10x beter
the_thieving_magpieOp zondag 14 januari 2001 19:09 schreef gsmguru het volgende:
Gebruikt iemand dit?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik doe alleen icq... 
Voor de rest niets.
Voor de rest niets.
Whatever.
swift haat msn/yahoo/netscape blubber..alleen de halve klas heeft slechts MSN en ja project vakken gaan niet solo
..dus MSN dan maar
(en ICQ uiteraard)
Het is bekend dat de "Dombo's" die alleen op Internet zitten om hun hotmail te "checken" ook allemaal MSN gebruiken omdat het daar wordt aangeprezen door MSN, dat is heel grappig, want iedereen in mijn klas die ook hier komt gebruikt ICQ, en de rest MSN..
Jaja, wij tweakers roeleren!

Jaja, wij tweakers roeleren!
Don't You stare there, Operate!
tjah! een tijdperk van icq en msn.
er zijn wel veel Amerikanen die dat gebruiken, heb ik gemerkt.
een verhuizing naar amerika misschien?
"" I pity the fool who told me them lies!
er zijn wel veel Amerikanen die dat gebruiken, heb ik gemerkt.
een verhuizing naar amerika misschien?
"" I pity the fool who told me them lies!
King for a day,... fool for a lifetime.
Kheb ze allebei en moet zeggen dat ik MSN toch echt wel fijn vind werken, beter (en zeker sneller) dan ICQ. Maar das mijn persoonlijke mening.
PSN: mug_8pm
Ik gebruik ze allebeide (ICQ en MSN-messenger)
Msn vooral om met vrienden te ouwehoeren, en icq voor de wat serieuzere zaken, daar zitten bij mij inderdaad ook de contact waar je op het gebied van computers en Internet het meeste aan hebt
Msn vooral om met vrienden te ouwehoeren, en icq voor de wat serieuzere zaken, daar zitten bij mij inderdaad ook de contact waar je op het gebied van computers en Internet het meeste aan hebt
Hehe "vrienden" nodig???Op zondag 14 januari 2001 19:09 schreef gsmguru het volgende:
Gebruikt iemand dit?
Byteripper.
hmm ik denk dat ik een van de weinigen ben, maar ook ik gebruik yahoo messenger (EN icq EN Msn) gelukkig is het webbased dus weinig probs met 3 verschillende proggies...
yahoo id is: zoetemelk voeg me maar toe als je zin hebt
yahoo id is: zoetemelk voeg me maar toe als je zin hebt
Pagina: 1