Tot en met een dag of 3 terug kan ik niet meer op sommige webpagina's komen.
voorbeelden;
Zelfde discussie op chello underground - Op het forum van chelloo underground ben ik tot nu toe geen stap verdergekomen en je zal wel denken waarom dan hier ook een topic; Nou komt hij dan, waarschijnlijk zijn hier mensen met meer kennis qua internet
. Das een mooi gebaar niet
.
Update na aanleiding bericht Buzzfuzz;
De Hardware
voorbeelden;
- Op www.Cnet.com is het bijvoorbeeld niet meer mogenlijk voor mij om video-reviews te bekijken.
- www.Samsung.com is helemaal niet meer bereikbaar.
- Ik heb zelf al gekeken of het niet aan mijn pc lag; Simpelweg op een andere pc in het netwerk de sites proberen te benaderen, maar dat ging dus ook niet.
- De DNS veranderen; Vermeldde dns op de support site instellen, ook zonder resultaat
- Support van chello; Ik heb een e-mail gestuurt, nog geen reactie helaas mogen ontvangen.
- Informatie geven over status omdat er wellicht meer mensen op tweakers.net ook met dit probleem zitten.
- Zoeken naar een oplossing.
Zelfde discussie op chello underground - Op het forum van chelloo underground ben ik tot nu toe geen stap verdergekomen en je zal wel denken waarom dan hier ook een topic; Nou komt hij dan, waarschijnlijk zijn hier mensen met meer kennis qua internet
Update na aanleiding bericht Buzzfuzz;
De Hardware
- Abbo; Chello Classic
- Modem; Motorola SB4200E
- Linksys router- WRT54G >> 2 Computers op dit moment
[ Voor 14% gewijzigd door Emiel1984 op 12-08-2005 00:17 ]
[LTS][MTS][HTS]