"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Je moet kijken in C:\Documents and Settings\Administrator\Recent
In Administrator vul je user name in
In Administrator vul je user name in
Sorry, mijn fout. Ik bedoelde niet dat ik wil weten wat de laatst geopende items zijn, maar wat de datum is van een bestand, wanneer het het laatst is geopend. Nou duidelijk? :-)
(sorry sorry sorry, ja, ik ben een kluns als het op duidelijkheid aankomt)
(sorry sorry sorry, ja, ik ben een kluns als het op duidelijkheid aankomt)
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Beeld, Details en dan nogmaals Beeld, Details kiezen...Mizitras schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:59:
Ik dacht het te slim af te zijn door via Beeld, ipv Grote Pictogrammen, Details te kiezen, en te sorteren, maar blijkbaar kan je daar enkel de datum zien dat het het laatst is gewijzigd, en NIET de datum dat het is geopend. (Of kan ik dit toch in die tabs op één of andere manier toevoegen?)
Een nieuw venstertje verschijnt waarin je Laatst geopend op aanvinkt (en eventueel Gewijzigd op uitvinkt).
Vervolgens ga je nog één keer naar Beeld, Pictogrammen schikken op en selecteer je Laatst geopend
OMG, een 'hidden' elementVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:51:
[...]
Beeld, Details en dan nogmaals Beeld, Details kiezen...
Een nieuw venstertje verschijnt waarin je Laatst geopend op aanvinkt (en eventueel Gewijzigd op uitvinkt).
Vervolgens ga je nog één keer naar Beeld, Pictogrammen schikken op en selecteer je Laatst geopend