groot formulier verwerken

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• koenevers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-04-2021
Afbeeldingslocatie: http://www.wvvz.com/form2.jpg

Bovenstaand formulier bied een gebruiker de mogelijkheid verschillende wedstrijden tegelijk toe te voegen. Ik wil deze graag invoeren in mijn database.

Het formulier maken lukte nog, alleen heb ik geen idee hoe ik dit goed in mijn database krijg.

Mijn variabelen zijn nu genaamd: datum['1'], datum['2'] enz.

Kan iemand mij misschien een voorbeeld sturen, of mij vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Alvast bedankt,

Koen Evers

[ Voor 3% gewijzigd door koenevers op 11-08-2005 23:47 ]

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
*kuchkuch*scriptrequest*kuchkuch*

Maargoed, Probeer het eens met een array (wat je al probeert).
Je vertelt ook de taal er niet bij, dus ik kan je niet helpen.

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:59

ripexx

bibs

Als jij je formulier veldnamen zo noemt is in PHP $_POST['datum'] een array, dus datum['1'] is dan dus $_POST['datum'][1]. Door een array lopen gaat vrij eenvoudig met bijvoorbeeld foreach().

Maar wat verwacht je nu, wat heb je zelf al geprobeerd enz?

buit is binnen sukkel

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry koenevers, maar hier kunnen we vrijwel niets mee. Ik kan niet uit je post opmaken waar het fout gaat (HTML? Serverside script?), wat er precies fout gaat, en waaraan je zelf denkt dat dit ligt. Bovendien zie ik nergens wat je zelf al gezocht en geprobeerd hebt. Zie ook P&W FAQ - De "quickstart". Zoals je topic hier nu staat is het, zoals Mischa_NL al subtiel opmerkt, een scriptrequest, en die staan we niet toe hier in Programming & Webscripting.

Als je wil kun je een nieuw topic openen, maar geef dan wel wat meer informatie. Bovendien willen we in dit subforum graag de taal waar het om gaat in de titel van je topic zien. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.