Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pclausen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-11-2017
sinds geruime tijd ben ik in het bezit van een qtek s100. nu heb ik een logitech bluetooth headset aangeschaft. weet iemand of het mogelijk is om deze ook te gebruiken voor de weergave van mp3, en zo ja, hoe?

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
Beste Ts

wat heb je zelf al geprobeerd ? om het voor elkaar te krijgen , bv , search , google ??

je bent geeft niet echt info daarover !

je bent ook speciaal actief geworden om dit topic te starten , als ik je profiel zie !

misschien is het een idee om de faq te lezen , voor je post op tweakers

[ Voor 41% gewijzigd door Ghostface op 11-08-2005 22:56 ]

• pclausen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-11-2017
m.b.t. de opmerking inzake aanmelding. op zich heb je gelijk. mijn aanmelding is inderdaad vooraf gedaan. het forum volg ik echter al zeer lang en heb bij voorbeeld veel nut gehad van het upgraden van de firmware van de qtek.

vanzelfsprekend heb ik o.a. binnen het forum (en andere zoals pocketpc-club) gezocht. maar of ik zoek verkeerd of er is geen informatie te vinden terwijl het volgens mij wel mogelijk moet zijn,

natuurlijk heb ik ook getracht binnen de instelmogelijkheden van de s100 het te vinden maar tot nu toe ben ik daar ook niets tegen gekomen.

de combinatie die ik tot volle tevredenheid gebruik, is de s100, firmware 1.12.00wwe, radio 1.12.10, ext rom 1.12.550 wwe, adapt bluetooth gps, tomtom 5.1 en de logitech mobil pro bluetooth headset.

zou toch mogelijk moeten zijn om mp3 via de headset te beluisteren, los van de geluidskwaliteit,