Toon posts:

Hoe maak ik een compilatie dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen hoe ik van een aantal dvd's 1 compilatie dvd maak. Welke software heb ik daar voor nodig ? Thanks !!!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik denk door ze met compilatiesoftware te compileren. Zoel daar op Google maar eens naar. Hier op goT kan je hierover ook heel veel vinden, en van onze gebruikers verwachten we dan ook dat zer zelf eerst proberen het vraagstuk op te lossen. Aangezien je door even te zoeken naar een dvdrip/brandpakketje zou je hier al een eind mee overweg kunnen. Bijvoorbeeld met Nero, een bekend programma, of iets anders van een andere leverancier, bijvoorbeeld Pinnacle, of wat onder Linux of MacOS zou je zat hulp moeten bieden.

begrijp dat het vervelend is dat je eerste topic meteen gesloten wordt. Hoop dat je begrijpt dat je topicstart te weinig stof bevat om tot een vruchtbare discussie te komen. Er is immers al honderden malen eerder over gesproken.

Lees Software Algemeen - Beleid even goed door, en ook de Algemene gedragsregels (Netiquette). Lees ook de stickies bovenaan de fora waar je in de toekomst zal posten. Daar staat eel veel essentieelele informatie in :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.